فردی که با انگیزه انتقامجویی از مرد باغدار، او و شهردار مبارک‌آباد شهرستان قیروکارزین را کشته و گریخته بود، بعد از شش ماه فرار دستگیر شد.
کد خبر: ۹۲۷۷۲۶

به گزارش جام‌جم، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس در این باره گفت: بیستم بهمن سال گذشته ماموران اداره آگاهی شهرستان قیروکارزین در جریان تیراندازی مرگباری در باغی قرار گرفتند. ماموران با حضوردر آنجا مشاهده کردند مردی به نام محمدرضا طاهری شهردار مبارک‌آباد و مردی دیگر به نام فضل‌الله بهمنی با شلیک گلوله سلاح کلاشینکف از پای درآمده‌اند. از آن زمان پلیس در جست‌وجوی عاملان این جنایت بود تا این که ردپای قاتل مسلح شناسایی شد. حدود شش ماه بعد از این جنایت، نیمه شب جمعه گذشته ردپای قاتل فراری در شهرک پرواز بلوار مدرس شیراز شناسایی شد و ماموران برای دستگیری او به آنجا اعزام شدند.

با توجه به حضور یک زن و یک کودک در مخفیگاه متهم و احتمال مقاومت و گروگانگیری از سوی او، ماموران محل را محاصره و متهم را خلع سلاح و دستگیر کردند.

تحقیقات نشان می‌دادکه متهم به قصد انتقامجویی از فضل‌الله بهمنی به باغ رفته بود که شلیک رگبار او موجب مرگ شهردار مبارک‌آباد نیز شده است. او درباره انگیزه‌اش گفته بود، من کینه و کدورتی از شهردار مبارک‌آباد نداشتم و او را نمی‌شناختم. برادرم پیش از آن در یک درگیری موجب قتل یکی از بستگان فضل‌الله بهمنی شده بود و وی نیز به‌عنوان ولی دم مقتول حاضر نشده بود از قصاص برادرم گذشت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها