
به گزارش جام جم آنلاین، مسعود ده نمکی در یادداشت کوتاهی نوشت: علیرغم همه تلاش ها برای دیده نشدن فیلم و شکست پیش بینی ها. نه دوپینگ ماهواره ای و رسانه ای با فیلم همراه بود و نه اراداه معطوف به قدرت. «رسوایی» نقد قدرت و ملت با هم بود و با این گفتمان همین مقدار استقبال یعنی مخاطب خاص طیف زیادی از مردم را در برگرفته است مردمی که به نقد جامعه و خود بها دادند و برعکس این مردم خواص پریشان از این نقد شدند. کف استقبال از رسوایی 2 سقف استقبال از دیگران است با همه عقبه هایشان. با این فیلم جمع فروش شش فیلم اخراجی ها تا رسوایی به 30 میلیارد تومان یعنی 10 میلیون مخاطب رسید.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
محیططباطبایی: خانه موزهها در همه جای دنیا سرمایههای فرهنگی هستند
سفیر کشورمان در عشقآباد در گفتوگو با «جامجم» ابعاد مختلف سفر رئیسجمهور به ترکمنستان و قزاقستان را تشریح کرد
همزمان با موافقت معاون رئیسجمهور با اهدای عضو ۲ فرزندش،در گفتوگو با دکتر امید قبادی، نایبرئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان، چالشهای این حوزه را بررسی کردیم