سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص بریدن سر یک کشیش فرانسوی و یک کودک سوری در حلب گفت: ما از این اقدامات ضد بشری و نفرت انگیز در کنار تمامی وجدان های بیدار جامعه بشری به یک اندازه اندوهگین می باشیم.
کد خبر: ۹۲۶۵۴۳
واکنش ایران به سر بریدن کشیش فرانسوی و کودک سوری در حلب

به گزارش جام جم آنلاین ، بهرام قاسمی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد دو حادثه بریدن سر یک کشیش فرانسوی و یک کودک سوری در حلب اظهار داشت: ما از این اقدامات ضد بشری، ددمنشانه و نفرت انگیز در کنار تمامی وجدان های بیدار جامعه بشری به یک اندازه اندوهگین و غمگین می باشیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: این اقدامات شرک آمیز مشابه، حاوی یک پیام نکوهیده واحد می‌باشد که ریشه تمامی این جنایات الهام گرفته از یک تفکر انحرافی و منحط تولید شده نزد پدران داعش و القاعده است و بی شک اینگونه رفتارهای وحشیانه در هر کجا که باشد منفور و محکوم است.

وی افزود: بی توجهی به دردها و مصائب مردم آواره و بی پناه برخی کشورهای منطقه و دست اندازی و دخالت اربابان و حامیان داعش و القاعده و ترویج تفکر داعشی آنها در جهت تولید، تربیت و صدور نفرت، خشونت و ترور، باعث گردید که این فاجعه با سهل انگاری دیگر کشورها همچون طاعونی مزمن همه جا را فرا گیرد.

رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه با اشاره اینکه هدف از اینگونه اعمال رودرو قرار دادن مردم جهان و در صورت امکان براه انداختن جنگ های فرقه ای است، تصریح کرد:ما همواره تاکید کرده ایم جهانیان باید در مبارزه با تروریسم متحد شوند و با تکیه بر عزم واراده مشترک بین المللی و افزایش تلاش های متمرکز جهانی باهدف ریشه کنی افکارتروریستی که متاسفانه از کانونی واحد و عیان سرچشمه می گیرد، به یک مبارزه واقعی و جدی روی آورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها