رئیس کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای‌عالی انقلاب فرهنگی گفته است: «بازدهی کار در ایران کمتر از 40 درصد است!» که البته شنیدن این خبر جای خوشحالی و افتخار بسیار دارد ... زیرا شما ببینید درصدِ بازدهی کار ما ایرانی‌ها چقدر بالاست که تازه بعد از کسر ساعت‌ها جدول حل کردن و خواندن پست‌های 20 گروه تلگرامی (از نوع با ادبی و بی‌ادبی!) و چرت‌های یکساعته سر ظهر و جیم شدن‌های عصر و دیر سر کار حاضر شدن‌های صبح، باز هم 40 درصد از آن باقی می‌ماند!
کد خبر: ۹۲۶۴۷۱

از اندونزی هم خبر رسیده که پلیس، یک مرد فرانسوی را که در حین انجام بازی پوکمون‌گو وارد یک پایگاه نظامی در این کشور شده بود، دستگیر کرده است. با توجه به این خبر امیدواریم برخی مسئولان هم این برنامه را روی گوشی‌هایشان نصب کنند تا بلکه به هوای شکار پوکمون هم که شده، سری به کوچه و بازار بزنند، تا شاید از نزدیک با گرفتاری‌ها و مشکلات مردم عادی نیز آشنا شوند!

یکی از خبرگزاری‌ها تیتر زده بود: «پایتخت تا آخر هفته میزبان ریزگردهاست!» که البته در پاسخ این تیتر می‌توان گفت: «اختیار دارید ... با توجه به این که ریزگردها از 365 روز سال، تقریبا بجز یک هفته ده روز، بقیه ایام سال را در هوای پایتخت (و ایضا ریه شهروندانش!) معلق تشریف دارند، پس می‌توان آنها را به نوعی میزبان دانست و این طور تیتر زدن‌های تعارفی را برایشان کنار گذاشت! خلاصه که دیگر بین ما و ریزگردها تعارف و رودربایستی وجود ندارد و اگر ریزگردی را با پیژامه و رکابی دیدید؛ تعجب نکنید، آنها دیگر خودشان را در تهران، صاحبخانه و صاحب هوا می‌دانند!

علی زراندوز

جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها