حکم اعدام دو نفر متجاوز و سارق به عنف در شهرستان کرج و در ملاء عام با حضور مسئولان قضائی وانتظامی به اجرا در آمد.
کد خبر: ۹۲۲۶۴۵
دو متجاوز به عنف در کرج اعدام شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نیروی انتظامی استان البرز، ساعت پنج صبح امروز به استناد رای دادگاه کیفری استان البرز و تایید دیوان عالی کشور، حکم اعدام دو متهم که در سال ۹۰ به اتهام آدم ربایی و تجاوز به عنف که از سوی ماموران انتظامی شهرستان کرج، شناسایی و دستگیر شده بودند با حضور مسئولان قضایی و انتظامی اجرا شد.

سرهنگ سید حسین سید حقیقی فرمانده انتظامی شهرستان کرج در تشریح این خبر، گفت: این دو متهم در پوشش مسافر کش اقدام به سوار کردن دختر دانشجویی از مقصد پل حصارک به سمت دانشگاه خوارزمی کرده و سپس با ربودن وی و تغییر مسیر به سمت مناطق خلوت و بیابانی اطراف کمالشهر با سرقت اموال با ارزش وی، او را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

وی گفت: پس از دستگیری متهمان، پرونده آنان به خاطر جرائم مرتکب شده به صورت ویژه در دادگاه کیفری استان البرز مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت و سرانجام با صدور حکم اعدام از سوی دادگاه کیفری و تائید آن از سوی دیوان عالی کشور در سحرگاه روز یکشنبه حکم اجرا و این متجاوزان و شیاطین انسان نما به سزای اعمال خود رسیدند.

سرهنگ سید حقیقی گفت: افرادی که سودای چنین جرایم شیطانی را در سر می پرورانند، آگاه باشند و بدانند که پلیس و قوه قضائیه قاطعانه با آنها برخورد می کند و سزای مجازات این گونه افراد اعدام است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان از خانواده ها خواست تا نظارت بیشتری بر رفت و آمد فرزندان به ویژه ارتباط آنها با همسالان خود داشته باشند تا فرزندان شان مرتکب چنین اشتباهاتی نشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۰
شروین
-
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
۱
۱
اعدام در ملا عام یعنی ترویج خشونت. اگر قراربود كسی عبرت بگیرد، تا به امروز می بایست آمار جرم و جنایت كم می شد، در صورتی كه بیشتر شده است. مسئولین به جامعه و كودكان و انسانهایی كه این صحنه ها را می بینند رحم كنند. اعدام در ملا عام بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و نه چیز دیگر كه این را خود مسئولین از من شهروند بهتر می دانند...
شرلوز
-
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
جنایتكاران باید بدانند در صورت انجام اعمال شیطانی با چه مجازاتی روبرو خواهند شد . اگر سنگسار در نظر می گرفتند دیگر احدی به خود اجازه چنین كاری نمی داد . اعدام این افراد در غیر ملا عام هیچ سودی ندارد .
بینام
-
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
اعدام تو ملا عام ترویج خشونته؟ ! پس لابد تجاوز به عنف، ترویج صلحه! ! ! ! !
یارمحمدی
-
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
۲
۰
اگر ضد نفر به یك نفر تجاوز كنند باید عین صد نفر در ملاء عام اعدام شوند بهترین قانون را داریم
حاجی
-
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
حالا خوبه بصورت فوق العاده رسیدگی شده ازسال 1390پنج سال
نرم افزار موبایل
-
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۱
۰
عزیزان اعدام حق انهاست
جعفر
-
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۱
۰
نیروی انتظامی تشكر تشكر
مهران
-
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
چقدر مردم از اعدام كردن خوشحال میشن. هه .
بینام
-
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
اگه خدای نكرده پای ناموس خودت وسط بود چی؟!!!بازم اینجوری حرف میزدی؟!
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۱
۰
اگه مجازات اعدام نبود،آدم بود كه آدمو زنده زنده میخورد

نیازمندی ها