ساعت پنج صبح امروز به استناد رای دادگاه کیفری استان البرز و تایید دیوان عالی کشور، حکم اعدام دو متهم که در سال ۹۰ به اتهام آدم ربایی و تجاوز به عنف که از سوی ماموران انتظامی شهرستان کرج، شناسایی و دستگیر شده بودند با حضور مسئولان قضایی و انتظامی اجرا شد.
کد خبر: ۹۲۲۶۴۳
اعدام دو متجاوز به عنف در کرج
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
محبت
-
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
۰
۰
درقصاص زندگی نهفته است ایه قران
حسن
-
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
اینكار اسمش قصاص نیست. . آسیب شناسی اجتماعی و شناخت دلایل انجام این كار از اعدام به مراتب بهتره. این كار فقط پاك كردن صورت مسِئله است . بطور قطع در آینده باز هم شاهد چنین رفتارهایی خواهیم بود .
بهروزرجبی
-
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
۰
۰
سلام.جای تاسف است كه ازسال 90 حالا اعدام میشوند!! بیشترین اثر مجازات درپیشگیری ازجرم زمانیست كه درفاصله كمی از وقوع بزه ویا دستگیری مجرمین مجازات اعمال گردد.لذاشایسته است دستگاه قضایی برغم كمبود امكانات، دررسیدگی به جرائم سنگین و اتهامات مجرمینی كه امنیت فردی واجتماعی مردم وجامعه را به خطر می اندازندحتی المقدورتسریع نماید
حسن
-
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
۰
۰
اینگونه اعدامها لاینقطع باید ادامه یابد.
افشین
-
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
۰
۰
اعدام در فضای شهری چیزی جز خشونت پراكنی نیست
فرشید
-
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
اعدام در فضای عمومی چیزی جز درس عبرت برای كسانی كه در آستانه ورود به انجام عمل خطا و یا در فكر آن هستند نیست. خشونت اعمالی است كه منجر به حكم اعدام در ملا عام میشود.
صمد
-
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
امنیت باید پایدار باشد
مرتضی
-
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
باسلام .....این جور اعدام كردن نباید در جمع مردم باشد .چراكه جوانان ونوجوانان وكودكان خردسال هم شاید همچنین صحنه ای هستنند كه بدرد جامعه نمی خورد

نیازمندی ها