نقل و انتقالات

آربلوا میلانی شد

آلوارو آربلوا بازیکن پیشین تیم فوتبال رئال مادرید به عنوان مهره آزاد با تیم میلان ایتالیا قرارداد یکساله منعقد کرد و مقرر شد طبق شرایط خاص این قرارداد با نظر مساعد مربی وقت تیم تمدید شود. میلان حق دارد برای پایان یا تمدید قرارداد نظر بدهد و آربلوا به این قرارداد مشروط تن داده است. این مدافع 33 ساله فصل خوبی را با رئال مادرید تجربه کرد، اما به خاطر ناکامی در فرآیند حضور در بازی‌های ملی و مشکلاتی که بین او و برخی بازیکنان رئال مادرید وجود داشته این انتقال قابل پیش‌بینی بود. هواداران میلان دیروز عصر مراسم معارفه او را در سن سیرو از نزدیک دیدند.
کد خبر: ۹۲۲۴۵۸

مدیر برنامه‌های پایت تکذیب کرد

جمعه گذشته نشریه سان خبری به نقل از دیمیتری پایت منتشر کرد که در آن مهاجم فرانسوی وستهام به هواداران این تیم وعده داده بود فصل آینده صددرصد در لندن خواهد ماند. اکنون این خبر توسط مدیربرنامه‌های پایت 29 ساله تکذیب شده و او می‌گوید نقل‌قول‌هایی که سان منتشر کرده است، صحت ندارد و او هرگز نگفته که از ماندنش در وستهام صددرصد اطمینان دارد. ژاک اولیویه اگوسته در این خصوص به اکیپ گفت: شرایط ما در مورد وستهام کاملا ساده است. اگر باشگاهی خواهان خرید پایت باشد، باید با وستهام تماس بگیرد و پس از آن ما شرایط را ارزیابی خواهیم کرد.

پایت در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، 9 گل زد و 12 پاس گل داد و در رقابت‌های یورو 2016 هم عملکرد خوبی در جمع خروس‌ها داشت.

پاسخ منفی آپاچی به وستهام

کارلوس توز معروف به آپاچی پیشنهاد بسیار خوب وستهام‌یونایتد را رد کرد که امکان بازی در کورینتیانس برزیل را به دست آورد. مهاجم باسابقه آرژانتینی‌ این روزها علاقه‌مند است از بین تیم‌های سابقش یکی را برای بازی انتخاب کند.

وی که در سال‌های2006 تا 2007 برای وستهام 26 بازی کرد و 7 گل زد، پیشنهاد خیره‌‌کننده‌ای دریافت کرد. تیم انگلیسی حاضر شد به ازای هر هفته به وی 150 هزار پوند حقوق دهد. اما مهاجم کنونی تیم بوکاجونیورز این پیشنهاد را رد کرد. بنابه نوشته روزنامه دیلی‌میرر مهاجم 32 ساله می‌کوشد به پیشنهاد تیم کورینتیانس برزیل که سابقه حضورش را دارد،‌ پاسخ منفی دهد. در این مورد کیا جورابچیان، مدیر برنامه وی اظهار کرد: توافق انجام گرفته و تنها چیزی که باقیمانده امضا برگه‌های مربوط به قرارداد است.

مطابق اظهارات این مقام اتلتیکومادرید، دو تیم انگلیسی و یوونتوس خواهان به‌خدمت گیری این گلزن پرسابقه بودند.

وینگادا در لیگ برتر هند

سایت گل امروز خبر داد مسئولان باشگاه «نورث است یونایتد» هند که در سوپر لیگ هند بازی می‌کند برای فصل آینده به دنبال نلو وینگادا سرمربی سابق تیم‌ملی پرتغال است. نلو وینگادا سرمربی باتجربه پرتغالی که فصل گذشته هدایت تیم ماریتیمو پرتغال را برعهده داشت به‌خاطر نتایج ضعیفش از این تیم اخراج شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها