بی‌پولی پیش از المپیک

بسیاری از ورزشکاران با مصاحبه‌های خود به این نکته اشاره کرده‌اند که پرداخت پاداش و حق و حقوق‌شان قطعا تاثیر بسزایی در نتایج‌شان در المپیک خواهد داشت، اما به نظر می‌رسد چیزی که اینک اهمیت ندارد، المپیک است.
کد خبر: ۹۲۲۴۳۶

نخستین گروه از کاروان ورزشکاران 7 مرداد راهی ریو می‌شود، اما ورزشکاران همچنان منتظر پرداخت پاداش‌ها هستند که به نظر می‌رسد قبل از المپیک محقق نخواهد شد؛ چرا که مسئولان وزارت ورزش اعلام کردند پرداخت پاداش سال 94 ورزشکاران بعد از المپیک ریو پرداخت می‌شود. همچنین در حالی که اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور با پرداخت ده میلیارد برای شارژ کادر فنی تیم‌های ملی موافقت کرده بود، اما هنوز این پول به کمیته ملی المپیک داده نشده است. به نظر می‌رسد این وعده معاون اول دولت نیز فقط کارکردی تبلیغاتی داشته و قرار نیست اجرایی شود. وعده‌هایی که هیچکدام تحقق نیافتند و از مرحله وعده و وعید فراتر نرفتند.

مبارزه با قاچاق دلیل دوری کرمی از تکواندو

بعد از هادی ساعی قهرمان المپیکی تکواندو، اینک یوسف کرمی به دلیل ایفای نقش در یک فیلم از تکواندو دور شده است. او در پاسخ به این پرسش که چرا به تکواندوکاران المپیکی سر نمی‌زند، می‌گوید: درگیر حضور در یک فیلم سینمایی به نام قهرمان کوچک هستم و فرصت حضور در اردوی تیم ملی تکواندو را ندارم. موضوع فیلم به مبارزه با قاچاقچیان و دزدان مربوط است.

نام رضازاده سر جای خودش است

آلکسی لوچف همان وزنه‌برداری که برای چند روز رکورد حسین رضازاده را شکست با محرومیت چهار ساله رو به رو شد. لوچف فوق‌سنگین وزن پس از شکستن رکورد حسین رضازاده به عنوان قوی‌ترین مرد جهان شناخته شد، اما پس از این که آزمایش دوپینگ این وزنه‌‌بردار مثبت اعلام شد اکنون، هم مدال وی پس گرفته می‌شود و هم رکورد به اسم رضازاده باقی می‌ماند. در خبرها آمده فرجام خواهی وزنه‌بردار روس هم به جایی نرسید و حکم نهایی او اعلام شد.

غیبت معنادار بائرمن در تیم ملی بسکتبال

درک بائرمن قرار بود هفته گذشته به ایران برگردد، اما دیروز اعلام شد سرمربی آلمانی تیم ملی بسکتبال سه شنبه همین هفته در تمرینات ملی‌پوشان حاضر می‌شود. البته برخی اتفاقات در حاشیه برگزاری رقابت‌های گزینشی المپیک از روابط تیره و تار برخی اطرافیان تیم ملی با سرمربی آلمانی خبر می‌دهد. حتی گفته می‌شود بائرمن به فدراسیون گفته او را از سفر به چین تایپه معاف کند. تیم ملی بسکتبال شنبه آینده باید در مسابقات جام ویلیام جونز حاضر شود و به همین منظور اردوی این تیم از دیروز در تالار بسکتبال آزادی آغاز شد. در غیاب بائرمن، تمرینات ملی‌پوشان زیر نظر مهران شاهین‌طبع دستیار اول وی برگزار می‌شود.

واکنش اوجاقی به کناره‌گیری سیفی

خبر احتمال کناره‌گیری سیفی از تیم ملی ووشو غیرمنتظره بود و به همین دلیل سرمربی تیم ملی در واکنش به این خبر گفت: اجازه نمی‌دهد سیفی کناره‌گیری کند. حسین اوجاقی می‌گوید: محسن سیفی دو هفته در اردوی تمرینی چین حضور داشت و از وضعیت او اطلاع دقیق ندارم‌. کناره گیری او نیز از طریق خبرگزاری‌ها اعلام شده است. ووشوی کشور روی ورزشکارانی چون سیفی سرمایه‌گذاری کرده و برای مسابقات مهم سال‌های آتی به وجود او نیاز داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها