پایگاه بنچمارک انتوتو که یکی از معتبرترین پایگاه‌های آزمایش سخت‌افزاری و عملکرد گوشی‌های هوشمند است و امتیازهایی که برای گوشی‌های هوشمند تعیین می‌کند به‌عنوان معیارهای ارزیابی به کار می‌رود، بتازگی فهرستی از محبوب‌ترین گوشی‌های اندرویدی شش ماهه اول سال 2016 را منتشر کرده است.
کد خبر: ۹۲۲۲۳۸

براساس رده‌بندی این فهرست، جدید‌ترین پرچمدار سری نوت گوشی‌های گلکسی سامسونگ در صدر محبوب‌ترین‌های نیمه نخست سال 2016 قرار گرفته است. این فبلت 7.8 درصد از سهم کل را به خود اختصاص داده و بعد از آن دیگر محصولات شرکت سامسونگ قرار دارند. جالب است بدانید جایگاه دوم این رقابت را گلکسی اس‌6 و پس از آن گلکسی اس6 اج تصاحب کرده و جدیدترین محصول سری گلکسی اس یعنی اس7 در جایگاه چهارم این رده‌بندی ایستاده است. پله پنجم نیز در اختیار فبلت Redmi Note3 شیائومی قرار دارد.

همچنین این پایگاه فهرست‌هایی به تفکیک کشورهایی مانند چین، آلمان، آمریکا، روسیه و کره منتشر کرده که در بیشتر موارد، گوشی‌های سامسونگ در کشورهای اروپایی و کره و گوشی‌های شیائومی در دیگر کشورهای آسیایی مقام اول را دارد. البته در نظر داشته باشید این رده‌بندی‌ها تنها در میان کاربرانی ‌است که با گوشی خود در بنچمارک انتوتو شرکت کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها