اولین عکس های فیلم منتشر شد

«برج تاریک» در نیمه راه فیلم برداری +عکس

در حالی که فیلمبرداری درام فانتزی «برج تاریک» به نیمه رسید، تهیه کنندگان آن اولین عکس های فیلم را در اختیار رسانه های گروهی قرار دادند.
کد خبر: ۹۲۲۲۱۷
«برج تاریک» در نیمه راه فیلم برداری +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، این فیلم براساس داستان نوول پرخواننده ای از استفن کینگ ساخته می شود و محصول کمپانی یونیورسال است.

متیو مکوناهی بازیگر اسکار گرفته سینما و ادریس البا در نقش دو کاراکتر اصلی این درام پررمزوراز و دلهره آور بازی کرده اند.

البا در داستان فیلم در نقش رولند دسچین شخصیت محوری ماجرا ظاهر می شود. او که یک تک تیزانداز حرفه ای است، در تعقیب والتر سیاه پوش است.

به نوشته اینترتینمنت ویکلی، نقش والتر سیاه پوش را مکوناهی به عهده دارد. دو کاراکتر اصلی داستان، سر از برج مرموز تاریک درمی آورند.

ران هاوارد کارگردان مطرح سینما که با کمپانی یونیورسال همکاری می کند، از چند سال قبل به دنبال تولید نسخه سینمایی داستان کینگ بود.

او مدیر تولید این نسخه است. مسئولان کمپانی یونیورسال اعلام کرده اند، این نوول کینگ را تبدیل به یک سه گانه سینمایی می کنند.

کارگردانی قسمت اول را (که در حال فیلم برداری است) نیکلاج آرسل به عهده دارد. برایان گریزر نویسنده فیلم نامه اقتباسی فیلم است.

هنوز معلوم نیست خود ران هاوارد هم کارگردانی یکی از قسمت های این تریلوژی را به عهده می گیرد یا خیر.

تهیه کنندگان «برج تاریک» آن را برای نمایش عمومی در سال آینده میلادی آماده می کنند. قسمت های بعدی فیلم، با نام های مستقل وارد مرحله تولید می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها