نقل و انتقالات فوتبال ایران با سرعت آهسته تری نسبت به هفته های گذشته ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۱۹۳۱
اختصاصی جام جم آنلاین ؛ مجموعه دروغ های تکان دهنده بازار نقل و انتقالات فوتبال!

به گزارش جام جم آنلاین ، همه چیز بر طبق قانون پیش می رود و همه چیز رنگ و بوی قانون دارد. انگار همه رعایت سقف قرارداد را جز اولویت ها قرار می دهد و وقتی درباره مبلغ قراردادشان صحبت می کنی قیافه حق به جانب می گیرند و می گویند که هرگز بیشتر از حقشان چیزی نمی خواهند و سقف قرارداد را رعایت می کنند. بدیهی های لیگ برتر ایران خیلی راحت انکار می شود. وقتی که تعدد بازیکنان بالای یک میلیارد تومانی را با ادعاهای مربوط به رعایت سقف قرارداد مقایسه می کنیم متوجه می شویم که دروغ گفتن در فوتبال ایران چقدر راحت و عادی است و اصلا یک تجارت پرسود به شمار می آید.

آنهایی که در اینستاگرام جملات قصار و فلسفی می گذارند و آنهایی که همیشه در صدد این هستند تا چهره ای موجه از خود در فوتبال به جا بگذارند اما بسیاری از این چهره های به ظاهر موجه همیشه در صدد این هستند تا برخی از واقعیت ها را پنهان کنند. یکی از این واقعیت ها قراردادهایی است که می بندند.

بازیکنی قرارداد 700 میلیونی بسته اما در واقع یک میلیارد و دویست میلیون تومان گرفته است. چند بازیکن با این قراردادهای دروغین در فوتبال ایران قرارداد بسته اند؟ آنچه در ادامه می آید بخشی از واقعیت های نقل و انتقالات فوتبال ایران است. در واقع می توان آنها را "مجموعه دروغ های فوتبال ایران" نامید.

17 مبلغ غیر واقعی: تا به حال قرارداد 17 بازیکن با پولی که می گیرند و یا قرار است دریافت کنند مطابقت ندارد.

12 بازیکن بالای یک میلیارد: از این 17 بازیکن ، 12 بازیکن قراردادهای هفتصد تا نهصد میلیون تومانی بسته اند اما در واقع بیشتر از یک میلیارد تومان دریافت خواهند کرد.(البته تعداد بازیکنان میلیاردی فوتبال ایران بیشتر از 12 نفر است اما این تعداد بازیکن میلیاردی درباره مبلغ قراردادشان واقعیت ها را کتمان نکردند)

8.5 میلیارد تومان زیر میزی: این مبلغی است که تا اکنون به عنوان زیر میزی رد شده است. البته این یک مبلغ علی الحساب است. قطعا زیرمیزی های رد شده بیشتر از این بوده است.

16 بازیکن با مبلغ هایی که ارزش آن را نداشتند: مارکتینگ فوتبال تعیین می کند هر یک از بازیکنان شاغل در لیگ برتر مبلغ واقعی شان چقدر است. از میان بازیکنان مختلفی که در نقل و انتقالات با تیم های مختلف قرارداد بسته اند 16 بازیکن با مبالغی بیشتر از آنچه که ارزش داشته اند قرارداد بسته اند. به عنوان بازیکنی با یکی از تیم های مطرح و مدعی شهرستانی با مبلغ بالای یک میلیارد قرارداد بسته اما همین بازیکن پا به سن گذاشته در مارکتینگ نقل و انتقال بازیکن 500 میلیون می ارزد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها