بر اساس آخرین ارزیابی مالی امیر قلعه نویی گران ترین مربی شاغل در لیگ شانزدهم است.
کد خبر: ۹۲۱۰۹۱
برانکو  ، قلعه نویی و گل محمدی گران ترین مربیان لیگ پانزدهم

به گزارش جام جم آنلاین ، در فوتبال ایران ارزیابی های مالی معمولا حساب و کتاب دقیقی ندارد و نمی توان به طور مطلق و با اطمینان درباره مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان مختلف لیگ برتری صحبت کرد اما بر اساس آنچه که در هیات های فوتبال ثبت شده و البته اخبار مختلفی که از طرف رابطان خبری درباره باشگاه های مختلف به گوش می رسد می توان فهرستی از گران ترین مربیان شاغل در لیگ شانزدهم را ارائه داد.

بر اساس ارزیابی های مالی انجام شده برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس گران ترین مربی شاغل در لیگ شانزدهم خواهد بود. البته درباره سرمربی سرخ ها اخبار ضد و نقیضی شنیده می شود و از سویی دیگر مبالغی که پیش از این اعلام شده به صورت نسبی است. او بر اساس آخرین اخبار برای یک فصل 800 هزار دلار می گیرد. این یعنی اینکه او با حدود دو میلیارد و چهار صد و پنجاه میلیون تومان نفر اول گران ترین مربیان فصل آینده است.

مکان دوم گران ترین مربیان این فصل از رقابت های لیگ برتر به امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی تبریز اختصاص دارد، مربی ای که گفته می شود برای یک فصل یک میلیارد و پانصد میلیون تومان گرفته است. قلعه نویی در نقل و انتقالات تا توانسته حسابی بازیکن جذب کرده تا تیمی مدعی برای لیگ شانزدهم بسازد.

مکان سوم هم بر اساس آخرین ارزیابی متعلق به یحیی گل محمدی است. سرمربی ذوب آهن یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان بابت یک فصل می گیرد.

علیرضا منصوریان، علی دایی و عبداللهی ویسی نیز مربیان دیگری هستند که هر کدام حدود یک میلیارد تومان و حتی بیشتر بابت یک فصل می گیرند.

در میان مربیان لیگ برتری منصوریان و ویسی با جهش در میزان دستمزد روبرو شده اند. قیمت علی دایی کاهش پیدا کرده و یحیی گل محمدی نیز همانند فصل گذشته دستمزد میگیرد یعنی تقریبا مثل امیر قلعه نویی.

در این میان برانکو ایوانکوویچ مربی ای است که با افزایش چشمگیر مبلغ قرارداد روبرو شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها