کاتیا اویرا، خواهر بزرگ‌تر رونالدو پس از قهرمانی پرتغال در یورو 2016، در اینستاگرام خود متنی دراماتیک به برادرش تقدیم کرد. خواهر رونالدو پس از این قهرمانی در اینستاگرام خود با انتشار دو عکس از گریه رونالدو پس از مصدومیت و همین‌طور شادی‌اش در هنگام دریافت جام قهرمانی نوشت: «اشک‌هایی که برادرم پس از مصدومیت ریخت، قلبم را به درد آورد و باعث شد مردم پرتغال نیز به‌خاطر او بگریند.
کد خبر: ۹۲۰۸۶۸

به‌خاطر ناجوانمردی که در حق کریستیانو شد اشک ریختیم؛ اما خدا بزرگ است و نیز مسیح که به صلیب کشیده شد برای ساخته شدن دنیایی بهتر. کریستیانو از درد اشک می‌ریخت و دیگر نتوانست به مبارزه در زمین برای موفقیت ملتش ادامه دهد ولی او همانند مسیح سربلند شد و جام قهرمانی را در نهایت بالای سر برد. او برنده حقیقی بود و با رعایت عدالت، رویایش محقق شد. حالا این ما هستیم که قهرمانیم.»

5 هفته استراحت برای رونالدو

کریستیانو رونالدو در دیدار تیم ملی فوتبال پرتغال برابر فرانسه در فینال یورو 2016 با آسیب‌دیدگی مواجه شد و در همان نیمه نخست بازی تعویض شد. آسیب‌دیدگی رونالدو حسابی هواداران این بازیکن بزرگ را نگران کرد. بعد از آسیب‌دیدگی این بازیکن گمانه‌زنی‌های زیادی به گوش رسید و بعضی از پارگی رباط صلیبی او سخن به میان آوردند، اما کادر پزشکی پرتغال چنین چیزی را رد کرد.

کادر پزشکی پرتغال بعد از بازی اعلام کرد، رونالدو از ناحیه رباط صلیبی دچار کشیدگی شده است و به احتمال خیلی زیاد تا پنج هفته نمی‌تواند به میدان برود. به این ترتیب این بازیکن سرشناس پرتغالی دیدار سوپر جام اروپا برابر سویا را که قرار است 19 مرداد برگزار شود از دست داد.

ادر: ‌رونالدو گفت گل قهرمانی را می‌زنم

زننده گل قهرمانی پرتغال در فینال یورو می‌گوید رونالدو به او گفته است که در این بازی گلزنی می‌کند. ادر زننده گل پرتغالی‌ها بعد از بازی گفت: رونالدو به من گفت می‌توانی گل پیروزی را برای تیم بزنی و این به من اعتماد به نفس فوق العاده‌ای داد. لحظه‌ای بسیار خاص برای من بود. گرچه همه تیم به سختی تلاش کردند.

او ادامه داد: می‌خواهم از همه مردم پرتغال که من را پشتیبانی کردند تشکر کنم و این گل را به مربی روانشناسم تقدیم می‌کنم.

پایت و پاتریسیو، بهترین‌های جام

تیم ملی پرتغال با کسب پیروزی در بازی برابر فرانسه و قهرمانی در یورو 2016، به اولین عنوان تاریخش در فوتبال دست پیدا کرد. پس از پایان این بازی کارشناسان یوفا دیمتری پایت را به عنوان ارزشمندترین بازیکن این دوره از رقابت‌ها اعلام کردند. او بالاتر از هم وطن خود آنتوان گریزمان و گرت بیل به این مهم رسید. همچنین روی پاتریسیو نیز بالاتر از مانوئل نویر به‌عنوان بهترین دروازه‌بان یورو 2016 انتخاب شد. این دروازه‌بان در طول جام خصوصا در بازی برابر فرانسه درخشش خوبی داشت.

رناتو سانچس؛ پدیده یورو 2016

پرتغال توانست با درخشش بازیکنانی چون رونالدو، روی پاتریسیو دروازه بان شایسته خود، نانی و کوارشما قهرمان یورو شود. ولی در این بین رناتو سانچس 18 ساله نیز بود که عملکرد بسیار خوبی در یورو داشت و توانست به عنوان پدیده این رقابت‌ها معرفی شود.

سانچس که از بنفیکا به بایرن مونیخ پیوسته است، بالاتر از کینگزلی کومان وینگر تیم ملی فرانسه و رافائل گوریرو مدافع تیم ملی پرتغال این جایزه را دریافت کرد و عنوان پدیده یورو را به خود اختصاص داد.

ژیرو: هنوز در شوک هستیم

اولیویه ژیرو، مهاجم نوک خروس‌ها مانند دیگر هم تیمی هایش بسیار ناراحت است. او بعد از بازی گفت: نمی‌توانم چنین لحظاتی را باور کنم. باید از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را می‌بردیم. همه چیز آماده قهرمانی ما بود، اما متاسفانه بازنده این دیدار بزرگ بودیم. هنوز در شوک از دست دادن جام هستم و رویای قهرمانی در یورو را در سر می‌پرورانم. مهاجم آرسنال ادامه داد: به انتقادها توجهی نمی‌کنیم.ما در هر دیداری تنها و تنها برای پیروزی به میدان رفتیم و بر این باور هستم که عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. من در شرایط بدنی خوبی قرار دارم، اما متاسفانه لحظه بسیار بدی را تجربه کردم. بیان کردن احساسات تلخ برایم بسیار سخت است. بسیار ناراحت هستیم، اما این فوتبال است و باید با اتفاقات آن کنار آمد. ما شایسته کسب عنوان قهرمانی بودیم.

لوریس: فرانسه به ما افتخار می‌کند

تیم ملی فوتبال فرانسه نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و در دیدار فینال با نتیجه یک بر صفر برابر پرتغال تن به شکست داد. هوگو لوریس با وجود از دست رفتن عنوان قهرمانی از عملکرد خود و هم‌تیمی‌هایش راضی است. کاپیتان خروس‌ها بعد از بازی گفت: باید به تیم ملی فوتبال پرتغال به‌خاطر قهرمان شدن تبریک گفت. آنها از نظر روحی در شرایط بهتری قرار داشتند و با توجه به بازیکنان بزرگی که در ترکیب خود داشتند شایسته کسب عنوان قهرمانی بودند. او ادامه داد: تجربه بسیار خوبی برای فرانسه شد. با وجود این‌‌که از بالا بردن جام ناکام بودیم، اما دست به کار بزرگی زدیم. صعود کردن به فینال اصلا آسان نبود. اگر کمی خوش شانس بودیم جام قهرمانی را بالای سر برده بودیم. بدون شک بسیار ناراحت هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها