جمع‌آوری اسناد مسئولیت عربستان در ترورهای منافقین

محسن رضایی:خشمگین شویم آثاری از آل‌سعود باقی نمی‌ماند

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم با اشاره به اینکه بازی بین دولت و کنگره آمریکا به این معنی که کنگره تصویب می کند و دولت مخالفت کرده و وتو می کند قابل قبول نیست. گفت: تعهد هر کشوری، حاکمیتی است و به هیچ وجه نمی توان دولت ها و مجالس یک کشور را از هم تفکیک کرد.
کد خبر: ۹۲۰۴۱۵
واکنش بروجردی به مرحوم خطاب کردن رجوی توسط شاهزاده سعودی/ بازی کنگره و کاخ سفید پذیرفته نیست

علاءالدین بروجردی در گفت و گو با خبرنگار جام آنلاین، با اشاره به حضور رییس اسبق اطلاعات عربستان در جمع منافقین گفت: ماهیت عربستان بعد از آشکار شدن روابط پنهان این کشور با رژیم صهیونیستی کشور آشکار شد و تمام دنیا متوجه شدند که عربستان با همدستی و هماهنگی رژیم صهیونیستی و آمریکا هزاران انسان بیگناه را در یمن قتل عام کردند.

وی افزود: با توجه به این ارتباطات پدیده عجیبی نیست که فردی مانند رییس اسبق اطلاعات عربستان در جمع سازمان تروریستی شناخته شده ای مانند منافقین حضور یابد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم با اشاره به اینکه آبشخور همه اینها یکجا یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی است تصریح کرد: اینگونه مسایل نشان دهنده واقعیت های پنهان برخی از رژیم های مزدور در منطقه مانند عربستان است.

بروجردی در مورد اظهارات رییس اسبق اطلاعات عربستان در جمع منافقین مبنی بر مرحوم خطاب کردن رجوی سرکرده منافقین و اینکه آیا به معنای به هلاکت رسیدن او است گفت: نظر خاصی در این مورد ندارم.

بروجردی در ادامه تحریم های جدید کنگره آمریکا علیه ایران را موارد دیگری از نقض برجام از سوی آمریکا عنوان کرد و گفت: بازی بین دولت و کنگره آمریکا به این معنی که کنگره تصویب می کند و دولت مخالفت کرده و وتو می کند قابل قبول نیست.

نماینده مردم بروجرد درمجلس ادامه داد: تعهد هر کشوری، حاکمیتی است و به هیچ وجه نمی توان دولت ها و مجالس یک کشور را از هم تفکیک کرد.به این ترتیب این نیز برگ منفی دیگری در کارنامه عملکرد آمریکا در رابطه با برجام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها