سفیر اسبق ایران در عربستان در گفت و گو با جام جم آنلاین:

صحبت های ترکی الفیصل یاوه گویی بود/ سعودی ها مستاصل شده اند

سفیر اسبق ایران در عربستان صحبت های اخیر ترکی الفیصل شاهزاده سعودی در میان اعضای منافقین را عجز و ناتوانی سعودی ها در برابر ایران دانست و گفت: عربستان این بار پا را از گلیم خودش فراتر گذاشته وبا دشمنان نظام و کسانی که جایگاه اجتماعی ندارند و در حقیقت یک مرده متحرک محسوب می شوند هم پیمان شده است.اما این رفتارهای سعودی ها جز بن بست نتیجه ای نخواهد داشت .
کد خبر: ۹۲۰۴۷۷
صحبت های ترکی الفیصل یاوه گویی بود/ سعودی ها مستاصل شده اند

محمد رضا نوری شاهرودی در گفت وگو با جام جم آنلاین افزود:صحبت آقای ترکی الفیصل جز یاوه گویی و بلند پروازی چیز دیگری نبود از این رو حتی نتواست برای صحبت های خود مستندات نیز ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه سعودی ها با روش خصمانه ای که در پیش گرفتند نه تنها راه به جایی نخواهند برد بلکه این رفتارها واکنش طبیعی باخت هایی است که در سوریه ،لبنان ،عراق ویمن بدست آورده اند ،گفت:سعودی ها برای اینکه افکار عمومی را فریب دهند با دشمن ایران دست دوستی داده اند واین هیچ معنایی جز استیصال وناتوانی آنها ندارد وبزودی نیز متوجه می شوند با مرده متحرک هم پیمان شدن فایده ای نخواهد داشت.

نوری شاهرودی با بیان اینکه ،ترکی الفیصل برادر سعود الفیصل وزیر اسبق خارجه عربستان سعودی است که مدتی سفیرعربستان در آمریکا ورئیس سابق دستگاه اطلاعاتی عربستان بود ،اظهارداشت :ترکی الفیصل از جایگاه استراتژیک در عربستان برخوردار نیست و اصولا شاهزادگان به دلیل کثرت تعدادشان از جایگاه چندان قابل توجهی برخوردار نیستند.لذا صحبت های او نیز اهمیت ندارد.

وی درباره اظهارات این شاهزاده سعودی در خصوص مسعود رجوی گفت:زنده بودن ویا مرگ فردی چون رجوی برای کشوری چون ایران که از صلابت واقتدار ویژه ای در منطقه برخوردار است چندان مورد توجه نیست .چراکه بودن یا نبودن این افراد که هزاران کیلومتر از ایران فاصله دارند اهمیتی ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها