مردی که با ربودن پسر 22 ساله او را در کوهستان‌های اطراف شیراز پنهان کرده بود، در اجرای نقشه گروگانگیری یک میلیون دلاری ناکام ماند.
کد خبر: ۹۱۹۳۴۷

به گزارش جام‌جم، یکم تیر امسال پسر 22 ساله‌ای در یکی از محله‌های شمالی شهر شیراز، مقابل خانه‌اش ناپدید شد.

خانواده پسر جوان زمانی که ردی از او پیدا نکردند، به پلیس آگاهی رفته و برای یافتنش کمک خواستند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات برای یافتن این جوان گمشده ادامه داشت تا این که ساعاتی بعد پدر او با حضور دوباره در پلیس آگاهی، این بار خبر داد که مردی در تماس تلفنی با وی و پخش صدای ناله‌های فرزندش، مدعی شده پسرم را ربوده و برای آزادی‌اش یک میلیون دلار پول خواسته است.

ماموران با جمع‌بندی این اطلاعات، در جستجوی مرد آدم‌ربا بودند. او هربار با شماره‌های بی‌نام تماس می‌گرفت و تقاضای پول می‌کرد تا این‌که چند روز پیش مخفیگاه آدم‌ربای فراری شناسایی و او دستگیر شد.

مرد آدم‌ربا به افسر بازجو گفت: با توجه به این‌که می‌دانستم شاکی وضع مالی خوبی دارد، تصمیم گرفتم پسرش را ربوده و در قبال آزادی وی درخواست پول کنم. روز حادثه مقابل خانه آنها در یکی از محله‌های شیراز رفتم. آنجا را زیر نظر گرفتم و با دیدن پسر جوان که به سمت خانه‌شان می‌آمد، با خودروی پراید راهش را سد کرده و با همدستی دوستم، وی را داخل خودرو انداختیم و به کوه‌های اطراف شیراز بردیم.

ماموران با حضور در کوهستان، پسر ربوده شده را که دست و پایش بسته بود، پیدا کرده و نجات دادند.

سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس در این‌باره گفت: آدم‌ربای دستگیر شده فاقد سابقه کیفری بوده و انگیزه خود را اخاذی اعلام کرده است.

تحقیق از متهم برای دستگیری همدست یا همدستان وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها