افتخاری رکورد پرواز با گلایدر را شکست
کد خبر: ۹۱۸۵۹۱

رکورد مسافت پرواز با پاراگلایدر بانوان ایران شکسته شد. فاطمه افتخاری پرنده پاراگلایدر که قبلا رکورد پرواز 130 کیلومتری را ثبت کرده بود، این بار 16 کیلومتر بیشتر طی کرد. او پرواز 146 کیلومتری‌اش را از سایت گردنه رخ در نزدیکی شهر کرد شروع کرد و بعداز شش ساعت در شهر گلپایگان فرود آمد. فاطمه که قبلا با رکورد 130 کیلومتری، نفر اول بانوان ایران بود، حال با این رکوردشکنی در رنکینگ مسافت آزاد مردان و بانوان ایران نفر دوم شد. بعداز محمد سمنانی.

تمرین سخت اسکی‌بازان در پیست دیزین

جوانان اسکی روی چمن این روزها در پیست دیزین در حد رقابت‌های جهانی سخت تمرین می‌کنند. مهسا یارخواه، زهرا مقدید و زهرا سولقانی سه ملی‌پوش تیم اسکی روی چمن ایران هستند که این روزها برای حضور در رقابت‌های جهانی زیر نظر سرمربی تیم محمود غلامی در پیست دیزین تمرین می‌کنند. البته قرار است سمانه مشکاتی هم به جمع اردونشینان اضافه شود تا ترکیب تیم ملی ایران کامل شود. رقابت‌های اسکی روی چمن جوانان جهان 2 مردادماه در پیست دیزین شروع می‌شود.

علی آبادی: قول مدال نه، تیراندازان می‌درخشند

طاهره علی آبادی نایب‌رئیس فدراسیون تیراندازی با این که می‌داند اوضاع بازیکنان المپیکی‌ خوب است اما اصلا قول مدال نمی‌دهد: «هیچ کس قول مدال المپیک نمی‌دهد. الهه احمدی میدان‌های بزرگی را تجربه کرده و به مسابقات فینال فینالیست‌ها دعوت شده که یک ماه بعد از المپیک در ایتالیا برگزار می‌شود. نجمه خدمتی پدیده است و مه‌لقا جام بزرگ در تفنگ سه وضعیت تیراندازخوبی است. مربی تیم ملی تلاش می‌کند تا تیم در بازی‌های المپیک برزیل بدرخشد.»

جوانان کاناپولو در دومین اردو

تیم جوانان کانوپولو از امروز درفریدون کنار دومین اردو را برپا می‌کنند. ترانه کامیاب، مهوش زارعی، ستایش پیرنجم‌الدین، فاطمه اسماعیل‌پور، فاطمه جلیلیان، ملیکا برون، زهرا حاجی‌حاجی، نیلوفر آزادمهر، مهتاب زهتاب، آرزو شاهی، عطیه سلیمانی، آیدا حاجیلو و نیلوفر معلمی اردونشینانی هستند که در این اردو زیر نظر جمیله طهماسبی مربی و دستیارش زهرا اصلانی، برای 12 روز تمرین می‌کنند. این تیم برای قهرمانی جهان ایتالیا آماده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها