سرمربی با تجربه اسپانیایی در یک گفت‌وگوی رادیویی از سمت سرمربیگری تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرد. ویسنته دل‌بوسکه در گفت‌وگویی با یک شبکه رادیویی اسپانیا اعلام کرد که دیگر تمایلی برای ادامه همکاری و هدایت تیم ملی اسپانیا ندارد و خبر کناره‌گیری خود را در این مصاحبه به صراحت اعلام کرد. البته دل‌بوسکه پیش از آغاز یورو اعلام کرده بود این آخرین همراهی با تیم ملی اسپانیاست.
کد خبر: ۹۱۸۲۳۹

دل‌بوسکه همراه با تیم ملی اسپانیا عنوان قهرمانی در جام ملت‌های اروپا و جام جهانی را به دست آورده بود؛‌ اما در یورو 2016 در مرحله یک هشتم نهایی مقابل تیم ملی ایتالیا شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت. دل‌بوسکه در این مصاحبه تاکید کرد: بعد از شکست مقابل ایتالیا در مورد جایگاهم در تیم ملی تردید‌هایی داشتم؛ ‌اما اینجا اعلام می‌کنم که دیگر در تیم ملی حضور نخواهم داشت.

شعار «مسی مسی» لهستانی‌ها

لهستانی‌ها راهکار جالبی را برای خرد کردن اعصاب فوق ستاره پرتغالی‌ها پیدا کرده بودند و گویا موفق هم بودند. بازی پرتغال و لهستان در پایان 120 دقیقه به تساوی یک بر یک منجر شد و در ضربات پنالتی پرتغال موفق به شکست لهستان شد. در این بازی رونالدو یکی از ضعیفترین بازی‌های عمر خود را به نمایش گذاشت و چندین موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد. رسانه‌های اروپایی گزارش دادند تماشاگران لهستانی دلیل بازی ضعیف رونالدو بودند چون آنها در تمام طول بازی مسی را تشویق می‌کردند و مدام شعار مسی مسی سرمی‌دادند تا برای رونالدو جنگ اعصاب راه بیندازند!

دل‌بوسکه: کاسیاس به من کمک کرد

سرمربی مستعفی تیم ملی فوتبال اسپانیا در کنفرانس خبری گفت: کاسیاس به من کمک کرد و وجودش در تیم ملی در جریان یورو 2016 ضروری بود. ویسنته دل‌بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا که از 3 روز پیش استعفای خود را رسما به فدراسیون فوتبال اسپانیا تقدیم کرده (و هنوز استعفایش پذیرفته نشده) در کنفرانس خبری دیروز خود در کنار ایکر کاسیاس نشست و به خبرنگاران گفت: «ایکر دوست صمیمی من است. از این‌که در یورو 2016 بازی نکرده شاید ناراحت باشد؛ اما او را خوب می‌شناسم و می‌دانم که حرفه‌ای است و خوب می‌فهمد که چرا خواستم در تیم ملی و در کنار ما باشد. کاسیاس رابطه بسیار خوبی با بازیکنان دارد و از او خواستم در جریان یورو 2016 به بازیکنان روحیه بدهد و از لحاظ اخلاقی الگوی جوانان باشد. می‌دانم او از من و همکارانم در تیم ملی دلخور است؛ اما بیشتر او را برای رابطه‌اش با بازیکنان می‌خواستم. از همان اول هم گفتم که مقامات فدراسیون فوتبال باید درباره استعفای من تصمیم بگیرند. من که پیش از آغاز یورو 2016 گفته بودم که قطعا با هر نتیجه‌ای از تیم ملی می‌روم و این اتفاق هم رخ داد.

کروس: خبر مذاکره‌ام با من‌سیتی مضحک است

ستاره آلمانی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: با رئال مادرید قرارداد دارم و نمی‌خواهم تیمم را ترک کنم. تونی کروس مهره کلیدی تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره بازی‌ساز و تاثیرگذار تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: «اخیرا خبری منتشر شده که نشان از مذاکره جدی من با باشگاه منچسترسیتی و گواردیولا دارد. مذاکره جدی؟ من حتی با آنها صحبت هم نکرده‌ام و وکیلم از شنیدن این خبرها فقط خندید. با مادرید قرارداد دارم. خبر مذاکره من با من‌سیتی یک خبر مضحک است. قطعا در رئال مادرید می‌مانم. نه باشگاه می‌خواهد مرا بفروشد و نه من می‌خواهم از این تیم بروم.»

رایولا: لینه‌کر دهانش را ببندد

گری لینه‌کر در آخرین اظهار نظرش گفته بود «آیا پل پوگبا واقعا بازیکن بزرگی است و ارزش این همه پول را دارد؟» مینو رایولا، وکیل ستاره فرانسوی در واکنش به اظهارات لینه‌کر گفت: «پوگبا یک ابرستاره است و لینه‌کر بهتر است دهانش را ببندد. این لینه‌کر همان کسی است که پیش از آغاز لیگ برتر انگلیس گفته بود، رانیری با لسترسیتی به هیچ جایی نمی‌رسد و خودش را با تیمش مسخره کرده است؛ اما او با تیمش قهرمان شد و لینه کر دیگر درباره رانیری حرف نزد. حالا بهتر است حرف نزند، این طوری هم به سود خودش است و هم نفع ما که مطالب غیرحرفه‌ای و طنز او نخوانیم و وقتمان گرفته نشود. پوگبا فقط باید مدیریت رفتاری داشته باشد و هر چه زمان می‌گذرد او هم بالغ‌تر می‌شود. آینده منتظر پوگباست.»

رانیری: فوتبال انگلیس در بحران نیست

کلودیو رانیری، سرمربی لسترسیتی عنوان کرد که فوتبال انگلیس (با وجود شکست مقابل تیم گمنام ایسلند و حذف از یورو) در بحران نیست: «فوتبال انگلیس در بحران نیست. ولی 50 سال از آخرین جام گذشته است و حالا آنها نمی‌توانند با قهرمانان اروپا و جهان بجنگند. این غیرقابل توجیه است». او درباره تیم ملی کشورش ایتالیا هم گفت: «تیم ملی ایتالیا تورنمنت خیلی خوبی را پشت سر می‌گذارد. ما مربی خیلی خوبی داریم که می‌تواند تیم را متحد نگه دارد. باید به تمام بچه‌ها تبریک بگویم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها