کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال اعتراف کرد رویای قهرمانی یورو 2016 را در سر می‌پروراند. پرتغال در اولین بازی یک‌چهارم نهایی یورو لهستان را در ضربات پنالتی شکست داد و راهی دور نیمه نهایی شد. پس از بازی رونالدو گفت: «رویای قهرمانی یورو را در سر دارم. این یک رویاست، همیشه گفته‌ام و نمی‌توانم پنهانش کنم. برای من قهرمانی همراه تیم ملی یک رویاست. ما در مسیر درستی قرار داریم و امیدوارم این بار بتوانیم به هدفمان برسیم. حریفان ما قدرتمند هستند. همه تیم‌های خوبی هستند و خوب بازی می‌کنند.»
کد خبر: ۹۱۸۲۳۷

سانتوس: یک تیم منسجم را بردیم

فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال پس از برتری مقابل لهستان گفت: «یک تیم منسجم به نام لهستان را بردیم و به نیمه‌نهایی رسیدیم. لهستان به خوبی بازی را شروع کرد؛ اما من هم استراتژی خودم را داشتم و می‌خواستم با نانی و سانچز و در خط حمله با رونالدو به هدفم برسم. لهستان تیم خوبی است و با آرامش کار می‌کند و در واقع می‌داند که چگونه قدرت حریفان را مهار کند. البته در این بازی، ما رو به جلو بازی کردیم. گر چه لهستان چند موقعیت داشت، اما ما هم فرصت‌های خوبی به دست آوردیم. به هر حال ما مقابل یک تیم منسجم پیروز شدیم. رناتو سانچز مقابل لهستان بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشت و از او در آینده بیشتر خواهید شنید».

سانچز: موفقیت فردی مهم نیست

ستاره 19 ساله پرتغالی پس از برتری مقابل لهستان گفت: «موفقیت فردی مهم نیست، مهم سربلندی و پیروزی پرتغال است». رناتو سانچز، بهترین بازیکن دیدار تیم‌های ملی پرتغال و لهستان، نشان داد که ستارهای بزرگ برای دنیای فوتبال متولد شده است. او بعد از بازی گفت: «خوشبختانه تاکنون همه چیز بر وفق مراد پرتغال بوده است. قبل از مسابقات انتقادهای زیادی علیه ما وجود داشت؛ اما در زمین خیلی چیزها را نشان دادیم. در بازی با لهستان خیلی زود گل خوردیم؛ اما تا آخرین لحظه تلاش کردیم و به هد‌فمان رسیدیم. اعتماد به نفس ما بالا رفته و با همین اعتماد به نفس تا آخرین لحظه ادامه خواهیم داد. از این‌که بهترین بازیکن زمین شدم خوشحالم؛ اما در این شرایط موفقیت تیمی بیش از موفقیت فردی برایم اهمیت دارد. شاید این تلاش مضاعف ما عاملی شده که پرتغال خوش شانس هم باشد».

ناوالکا: باختن در ضربات پنالتی سخت است

آدام ناوالکا، سرمربی تیم ملی فوتبال لهستان پس از شکست مقابل پرتغال در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2016 گفت: «لطمه بدی از شکست مقابل پرتغال خوردیم. ما در بازی با پرتغال خیلی رو به جلو بازی کردیم و حتی در مرحله گروهی و دیدار قبلی نیز نشان دادیم که لهستان تیم قدرتمندی بوده و خوب فوتبال بازی کرده‌ایم. واقعا حذف شدن در چنین شرایطی برای ما بسیار سخت است، چون نام بسیاری از این بازیکنانم که شجاعانه بازی کردند در قلب بسیاری از هواداران فوتبال قرار دارد. حیف که در ضربات پنالتی باختیم و از جام کنار رفتیم. سر فرصت شرایط کلی تیم را مورد بررسی قرار خواهیم داد؛ اما این شکست لطمه بدی به تیم ملی لهستان وارد کرد. هواداران لهستانی حمایت خوبی از ما داشتند و امیدوارم در آینده بتوانیم دوره فوق‌العاده‌ای را برای فوتبال این کشور رقم بزنیم. البته می‌دانیم که مخالفان ما کارشان را علیه ما آغاز خواهند کرد».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها