تیم ملی والیبال برای حضور در پنجمین دوره جام کنفدراسیون آسیا از دیروز به اردو رفت.
کد خبر: ۹۱۸۲۲۶

شبنم علیخانی، ندا چملانیان، شکوفه صفری، مائده برهانی‌اصفهانی، فرزانه زارعی، فرزانه مرادیان، فرنوش شیخی، زینب گیوه، سارا اخلاقی، نیلوفر حجتی، مهسا صابری، مهدیه خواجه‌کلایی، سودابه باقرپور، نگار کیانی، مهتا یحیی‌پور و مهسا کدخدا بازیکنانی هستند که برای 19 روز در آکادمی ملی والیبال مجموعه آزادی تهران پنج جلسه تمرین و یک جلسه استراحت زیر نظر مایدا چیچیچ سرمربی، کمک مربیان؛ فاطمه عبداللهی، زهرا واحدی و نیلوفر ابراهیمی تمرین می‌کنند. ساجده سروش فیزیوتراپ، سحر محمدیان ماساژور و مریم فراتی آنالیزور کادر تیم ملی کنار تیم هستند. اما این بار به جای ماندانا مطیعی سرپرست تیم که داور هم بود و نتوانست با این مساله کنار بیاید، سپیده سادات هاشمی سرپرست جدید تیم ملی شد. پنجمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا با حضور هشت تیم از 22 شهریور به میزبانی ویتنام شروع می‌شود.

مرضیه یوسف؛ سرمربی تیم ملی هندبال

بالاخره فدراسیون چهارشنبه با انتخاب مرضیه یوسف تکلیف کادر تیم ملی هندبال را مشخص کرد. با حکم سید ابوالحسن مهدوی رئیس فدراسیون، مرضیه یوسف سرمربی تیم ملی هندبال در رقابت‌های قهرمانی آسیا شد. نشمین شافعیان هم دستیار یوسف است و طاهره مبرا سرپرست تیم ملی. البته مرضیه یوسف فعلا تا گرفتن حکمش حرفی نمی‌زند. قرار است اولین اردوی تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا از 18 تا 24 تیرماه در تالار هندبال برگزار شود.

معارفه نایب رئیس جدید جودو

آذین ساکی، نایب رئیس جدید جودو چند روز بعد از استعفای کعبی‌زاده، کارش را در فدراسیون جودو شروع کرد. او که قبلا سابقه نایب‌رئیسی فدراسیون ناشنوایان را هم داشته و از کارمندان وزارت ورزش است، هفته پیش با جلسه معارفه، کار جدیدش را استارت زد. او در حضور غلامحسین علمی دبیر فدراسیون، زکی‌زاده و فتاح‌زاده کارشناسان وزارت ورزش و جوانان و احمد گواری سرپرست فدراسیون جودو معارفه شد. گواری درباره ساکی می‌گوید: ساکی مثل کعبی‌زاده از کارشناسان و نیروهای وفادار و متعهد و متخصص در وزارت ورزش است که در کار اجرایی هم کارنامه خوب و روشنی در نایب رئیسی فدراسیون نابینایان و کارشناسی وزارت ورزش داشته است.

31 تیرماه؛ مرحله اول اسکیت فری استایل

مرحله اول مسابقات لیگ اسکیت فری استایل بخش اسپید اسلالوم 31 تیرماه برگزار می‌شود. سازمان لیگ فدراسیون اسکیت به باشگاه‌ها و تیم‌ها تا پایان روز شنبه 26 تیرماه برای تحویل مدارک و ثبت‌نام مهلت داده است. این رقابت‌ها سه مرحله‌ای است که مرحله اول دو هفته آینده برگزار می‌شود. لیگ اسکیت فری استایل هم مثل بقیه رقابت‌ها برای عضویت اسکیت‌بازان در تیم ملی امتیاز دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها