رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت تعدادی از سربازان وظیفه در سانحه جاده ای، تصریح کرد: ضروری است همه دستگاههای دولتی مرتبط و بویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین وزارت دفاع امکانات خود را برای رسیدگی به وضعیت حادثه دیدگان و کاهش آلام خانواده های این عزیزان به کار گیرند.
کد خبر: ۹۱۶۲۸۹
رییس جمهوری درگذشت تعدادی از سربازان در سانحه جاده ای را تسلیت گفت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر سانحه ای غم انگیز در جاده های کشور رخ داد و همه ما را در سوگ تعدادی از سربازان عزیزمان عزادار کرد.

خسارت بزرگ فقدان این جوانان پاک نهاد و فرزندان غیور ملت که لباس پاسداری از میهن پوشیده و بعد از دوران آموزشی و در آستانه لیالی مبارک قدر عازم دیدار خانواده خود بودند؛ بار دیگر ضرورت توجه به ایمنی حوزه حمل و نقل را به عنوان اولویتی ملی خاطر نشان ساخت.

ضروری است همه دستگاه های دولتی مرتبط و بویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین وزارت دفاع امکانات خود را برای رسیدگی به وضعیت حادثه دیدگان و کاهش آلام خانواده های این عزیزان به کار گیرند.

اینجانب ضمن تسلیت به ملت شریف ایران، خانواده های داغدیده، نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ برای آن سربازان به حق پیوسته، علو درجات و رحمت واسعه الهی، برای مصدومان حادثه، شفای عاجل و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت می دارم.

حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
۰
۰
دیگه چه فایده جوان های مردم پرپرشدند

نیازمندی ها