سرمربی سابق تیم‌ملی آرژانتین با لاتزیو قرارداد امضا کرد. تمام رسانه‌های ایتالیا از توافق نهایی مارچلو بیلسا، سرمربی سرشناس آرژانتینی با باشگاه لاتزیو خبر دادند. روزنامه کوریره دلاسرای ایتالیا جلد خود را به امضای قرارداد بیلسا با لاتزیو اختصاص داده است. سایت کالچو میرکاتو نیز نوشت: بیلسا با لاتزیو به توافق رسیده است و امروز رسمی می‌شود. پیش از این خورخه سمپائولی،سرمربی سرشناس سابق شیلی، گزینه هدایت لاتزیو بود. بیلسا در کارنامه خود هدایت تیم‌های ملی آرژانتین و شیلی را دارد.
کد خبر: ۹۱۵۷۱۲

تیته گمنام، سرمربی تیم ملی برزیل

پس از اخراج دونگا از تیم ملی برزیل، سرمربی جدید پرافتخارترین تیم جهان معرفی شد. نام او آده نور لئوناردو باچی است و به تیته مشهور است. تیم ملی فوتبال برزیل عملکرد ضعیفی در پیکارهای کوپا آمریکا داشت و در مرحله گروهی حذف شد که از سال 1987 بی‌سابقه بود. این موضوع باعث شد مسئولان فدراسیون فوتبال برزیل، دونگا را از راس هدایت این تیم کنار بگذارند. بر این اساس، فدراسیون فوتبال برزیل امروز رسما تیته را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور معرفی کرد. این مربی 55 ساله سابقه مربیگری در سطح ملی را ندارد و بزرگ‌ترین افتخارش قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان در سال 2012 است. تیته چهارمین سرمربی برزیل در چهار سال گذشته پس از مانو منزس، اسکولاری و دونگاست.

جایزه گل فصل برای رونالدو

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، گل کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی تیم رئال مادرید به رم در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را به‌عنوان بهترین گل فصل 16ـ2015 این رقابت‌ها انتخاب کرد. در نظرسنجی که در سایت رسمی یوفا و درخصوص انتخاب بهترین گل فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا انجام شد، گل کریستیانو رونالدو به رم 36 درصد آرا را به خود اختصاص داد و بیشتر کاربران،گل کریس را به گل‌های لیونل مسی، سول نیگوئس و آلساندرو فلورنزی ترجیح دادند. رونالدوی 31 ساله فصل فوق‌العاده‌ای را با سفیدپوشان مادریدی سپری کرد و با زدن 16 گل و چهار پاس گل در 12 حضورش در این رقابت‌ها، سهم ویژه‌ای در یازدهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان داشت.

اینیستا خواستار ادامه حضور نیمار

کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا با وجود شایعاتی که درخصوص پیوستن نیمار به پاری‌سن ژرمن به گوش می‌رسد از ادامه حضور این بازیکن در نیوکمپ خبر داد. آینده مهاجم برزیلی بارسلونا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و رسانه‌های اسپانیایی از پیوستن این بازیکن به تیم فرانسوی خبر می‌دهند. عنوان شده این بازیکن فقط 50 درصد شانس ماندن در نیوکمپ را دارد. پاری‌سن ژرمن به این بازیکن 24 ساله که تا سال 2018 با بارسلونا قرارداد دارد، 50 میلیون یورو دستمزد پیشنهاد داده است.اینیستا که تمام دوران بازیگری خود را در بارسلونا بوده، به Sports Four گفت: شرط می‌بندم نیمار می‌ماند. فکر می‌کنم باشگاه‌های بزرگی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن باشند. با این حال فکر می‌کنم او از حضور در اینجا خوشحال است و تنها خواسته من این است که او به حضورش در اینجا ادامه دهد. منچستریونایتد با مربیگری ژوزه مورینیو هم از باشگاه‌هایی است که علاقه دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها