پیغام علی منصوریان به فرهاد مجیدی

به تمرین استقلال بیا

علی منصوریان، سرمربی استقلال از روز اولی که به نیمکت این تیم رسیده، تلاش کرده یک وحدت را میان استقلالی‌ها به وجود بیاورد. او بخوبی می‌داند اگر بتواند این وحدت را شکل دهد در طول فصل هم کار ساده‌تری خواهد داشت. منصوریان که روابط عمومی خوبی دارد، حتی سراغ فرهاد مجیدی هم رفته است.
کد خبر: ۹۱۴۵۸۵

در سال‌های گذشته همواره این شایعه مطرح بوده که مجیدی و منصوریان، نقطه مقابل هم هستند. حتی فرهاد اعتقاد داشت در فصلی که فرزاد مجیدی از استقلال رفت، منصوریان نقش اصلی را بازی می‌کرد تا بتواند بازوبند کاپیتانی را تصاحب کند. حتی مجیدی مصاحبه‌ای علیه منصوریان انجام داد و دست به افشاگری در این زمینه زد؛ اما شماره 10 سابق آبی‌ها در مصاحبه‌ای گفت: نمی‌دانم چرا مجیدی این حرف‌ها را می‌زند. من و فرزاد با هم رفیق هستیم. وقتی منصوریان به نیمکت استقلال رسید، فرهاد منتظر بود ببیند او با برادرش این بار چه خواهد کرد؛ اما سرمربی جدید آبی‌ها اعلام کرد او را حفظ می‌کند. پس از حفظ فرزاد بود که فرهاد هم در پیغامی به منصوریان تبریک گفت و از او حمایت کرد. حالا به نظر می‌رسد زمینه برای از میان رفتن کدورت‌ها کاملا مهیاست.

سرمربی استقلال حتی از طریق فرزاد و یکی از مسئولان استقلال به مجیدی پیغام داده هر زمان به ایران بازگشت، در تمرین استقلال حاضر شود. گویا مجیدی قرار است بزودی و پیش از شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر به ایران برگردد. منصوریان هم از فرهاد دعوت کرده تا به تمرین بیاید: من و فرهاد هیچ‌وقت مشکلی با هم نداشته و نداریم. از او به خاطر حمایتش تشکر می‌کنم. من حتی او را به تمرین دعوت کرده‌ام که کنار تیم خودش باشد. البته منصوریان برای شماره 7 هم نقشه دارد.

دو سال قبل وقتی فرهاد مجیدی از استقلال خداحافظی کرد، ابتدا به نظر می‌رسید شماره 7 بایگانی می‌شود؛ اما بهرام افشارزاده، مدیرعامل باشگاه این موضوع را رد کرد و گفت: قطعا این شماره را به بازیکنی می‌دهیم که لیاقت پوشیدنش را داشته باشد. منصوریان هم حالا در این باره می‌گوید: قطعا با خود فرهاد در این زمینه مشورت می‌کنیم. اگر بازیکنی بود که لیاقتش را داشت، خود فرهاد این شماره را به او اهدا می‌کند. اگرنه به شماره 7 دست نمی‌زنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها