سقوط مرموز دختر جوان از طبقه هشتم

سقوط مرموز دختر جوان از طبقه هشتم ساختمانی در پردیس، پلیس را در برابر معمای جدیدی قرار داد. تیم جنایی فرضیه‌های خودکشی و قتل را در این پرونده بررسی می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۳۶۳۸

به گزارش جام‌جم، ساعت 7 صبح دوشنبه سقوط مرگبار دختر جوانی در فاز چهارم شهر پردیس به پلیس اعلام شد. در ادامه تیمی از ماموران همراه حیدر فتاحی، دادستان پردیس در محل حادثه حاضر شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد، دختر جوان همراه خانواده‌اش در طبقه هشتم ساختمان محل حادثه زندگی می‌کرد. سقوط از طبقه هشتم باعث متلاشی شدن جسد این دختر شده بود.

خواهر کوچک‌تر دختر 20 ساله که در محل حضور داشت، در تحقیقات گفت: خواهرم سابقه اعتیاد داشت. او امروز ساعت 7 صبح بعد از رفتن پدرمان به محل کارش، همراه دو پسر جوان به خانه آمد. در اعتراض به این که چرا پسران غریبه را به خانه آورده‌ای، با هم درگیر شدیم. دو پسر جوان هم با هم درگیر شدند که یکی از آنها با چاقو پسر دیگر را زخمی کرد. می‌خواستم با پلیس تماس بگیرم که خواهرم خود را به بالکن رساند و قبل از این‌که بتوانیم سد راهش شویم، خودکشی کرد.

پس از این اظهارات، دستور بازداشت دو پسر جوان صادر و یکی از آنها در همان لحظات اولیه دستگیر شد. وی به ماموران گفت: من و دختر جوان با هم دوست بودیم. امروز هم برای مصرف موادمخدر اینجا آمدیم که درگیری رخ داد.

در ادامه دومین پسر هم ساعت 2 بامداد دیروز دستگیر شد. حیدر فتاحی، دادستان عمومی و انقلاب پردیس به جام‌جم گفت: به پزشکی قانونی ماموریت دادم تا علت مرگ را مشخص کند. تحقیقات درباره اظهارات خواهر این دختر و دو پسر جوان ادامه دارد. پرونده و فرضیه‌های قتل یا خودکشی بررسی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها