پژمان بازغی که این روزها فیلم‌های سینمایی «بارکد» و «خنده‌های آتوسا» را بر پرده سینماها دارد و به علت افت فشار خون هم‌اکنون در بیمارستان بستری است، پس از عید فطر با «هلن» حضورش را روی پرده سینما تداوم می‌بخشد. علی‌اکبر ثقفی، کارگردان فیلم هلن اعلام کرد: در تلاش هستند تا این فیلم را بعد از اکران عید فطر در سینما نمایش دهند.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۲

ثقفی با اشاره به زمان اکران فیلم سینمایی هلن گفت: پخش هلن توسط شرکت «نیمروز فیلم» انجام می‌شود و امیدوارم این فیلم بعد از اکران عید فطر روی پرده سینماها برود.

او با ابراز امیدواری از ایجاد شرایط مناسب برای اکران فیلم هلن بیان کرد: همچنین پیش‌تولید فیلم «آدم اینجا تنها است» به کارگردانی فاطمه ثقفی بزودی تمام می‌شود و طی 15 روز آینده فیلم جلوی دوربین می‌رود.

«هلن» روایتگر داستان دختری است که با خانواده‌اش دچار چالش‌هایی می‌شود.

از بازیگران این فیلم می‌توان به رویا نونهالی، پژمان بازغی، روشنک گرامی، امین حیایی، هوتن شکیبا و ستاره پسیانی اشاره کرد. / مهر

شایعات؛ دلیل کمرنگی شهرزاد عبدالمجید

شهرزاد عبدالمجید، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که در سال‌های اخیر بسیار کم‌کار شده، درخصوص دلایل دوری‌اش از این عرصه گفت: دوری من از سینما و تلویزیون به شرایط مختلفی مرتبط است، از جمله این‌که حاشیه‌ها بسیار آزاردهنده شده‌است و خیلی علاقه‌مند به کار نیستم، ضمن این‌که اوضاع اقتصادی هم خوب نیست و ما همچنان نسبت به کارهای گذشته طلبکار هستیم.

عبدالمجید درباره شرایط پرداخت دستمزدها بیان کرد: به جرأت می‌توانم بگویم دستمزد ما از شش سال پیش هم کمتر شده است، در حالی که همه چیز تورم داشته و فقط دستمزد ما پایین است.

بازیگر فیلم سینمایی «ضیافت» درباره فعالیت‌های حال حاضرش توضیح داد: این روزها مشغول خواندن چند فیلمنامه هستم و بزودی در یک فیلم سینمایی حضور خواهم داشت. از سوی دیگر، سریال «چارسو» را نیز برای پخش از شبکه سه سیما آماده دارم. این سریال یک کار کمدی است و چهار دهه را در برمی‌گیرد. من در دهه قجری آن حضور دارم و داستان‌های آن فولکلوریک و کمدی است. / هنر آنلاین

پردیس افکاری و سقوط سینمای ایران

پردیس افکاری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها بسیار کم‌کار و گزیده‌کار شده است و حتی می‌توان به جرات گفت مدت‌هاست دیگر اثر جدیدی از او در عرصه‌های مختلف هنری ندیده‌ایم. او درباره دلایل این کم‌کاری گفت: چند کار در حوزه تصویر انجام دادم اما تا جایی که اطلاع دارم، ظاهرا آنها به دلایل مختلف توقیف شده‌است و از سرنوشت آنها اطلاعی ندارم.

بازیگر فیلم سینمایی «بانی چاو» با اشاره به این‌که باید واقعیت‌ها را دید و بر مبنای وهم و خیال پیش نرفت، افزود: فکر نمی‌کنم شاهد اتفاقی مثبت در عرصه هنر باشیم، زیرا معتقدم باید همیشه واقعیت‌ها را دید و اصولا آدمی نیستم که امید واهی داشته باشم. وقتی چیزی در حال سقوط است، نمی‌توان به نجات آن امید داشت. سینمای ایران از نظر من سقوط کرده است و برای برگشت مجدد آن به زمان، مدیریت درست و تخصص نیاز داریم. / هنر آنلاین

میرکریمی و جرات ساخت فیلم کمدی

سیدرضا میرکریمی، کارگردان و مدیرعامل خانه سینما درخصوص تمایلش نسبت به ساخت فیلم‌های کمدی گفت: رفتن سراغ ساخت آثار کمدی بسیار سخت است و اصلا این‌طور نیست که برخی‌ها فکر می‌کنند، هر وقت دلشان خواست می‌توانند براحتی سمت ساخت این گونه فیلم‌ها بروند و موفق شوند. هنوز نه به جرأت ساخت کار طنز جذاب رسیدم و نه این‌که فیلمنامه خوبی به دستم رسیده است.

کارگردان «یه حبه قند» در پاسخ به این پرسش که این روزها چه موضوعی او را برای ساخت فیلمی تاثیرگذار قلقلک می‌دهد، بیان کرد: شاید شهامتش را نداشته باشم، اما به نظرم سینمای ما در قالب و فرم از یکدستی رنج می‌برد که این باید شکسته شود و تا حدی فضای فانتزی و غیر رئال وارد شود.

میرکریمی در بخش پایانی صحبت‌های خود درخصوص بازی ماهور الوند در فیلم «دختر» خاطرنشان کرد: الوند، دختری فوق‌العاده باهوش و با انگیزه بالایی است که در ابتدای کار شما را نگران می‌کند؛ چون کمترین تمرین را دارد و کمترین اشتیاق را در ظاهرش می‌بینید اما زمانی که کار را آغاز می‌کند، اتفاقی که می‌افتد شما را شگفت‌زده خواهد کرد./ باشگاه خبرنگاران جوان

رویگری و ظرفیت شهرت

رضا رویگری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که سابقه خوانندگی هم دارد، درخصوص دنیای شهرت گفت: شهرت به شرطی خوب است که با محبوبیت همراه شود، وگرنه به تنهایی ارزشی ندارد. البته شهرت مشکلاتی هم دارد که بخشی از آن به شایعاتی برمی‌گردد که برای انسان‌های معروف درست می‌کنند که خوب نیست و مشکل‌آفرین می‌شود.

بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌های3» در این خصوص که قرار گرفتن پول و شهرت در کنار هم سبب بروز فساد می‌شود، عنوان کرد: این موضوع به جنبه افراد بستگی دارد؛ خیلی‌ها حتی ظرفیت از جلوی دوربین رد شدن را هم ندارند و فکر می‌کنند چه اتفاق مهمی افتاده که عده‌ای آنها را می‌شناسند، اما اگر از پول و شهرت درست استفاده شود، هیچ وقت فساد نمی‌آورد./ باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها