در آیتم «سر سفره» خانم گیتی محمدی گزارشگر برنامه هر روز سر زده مهمان افطار یکی از ایرانیان است.
کد خبر: ۹۱۱۷۲۶
رادیو ایران سر زده مهمان سفره های شماست

به گزارش جام جم سیما به نقل از شبکه رادیویی ایران ساجد قدوسیان تهیه کننده ویژه برنامه «از تو به یک اشاره» با اعلام این خبر گفت: برنامه با دعای روز شروع می شود و موضوع برنامه از دعای همان روز ماه مبارک رمضان استخراج می شود.

وی با اشاره به آیتم های برنامه گفت: در برنامه «میزبان»، هر روز به یکی از استان های کشورمان سفر کرده تا با فرهنگ و مراسم آن استان در ماه مبارک رمضان آشنا بشویم.

در بخش «قاصدک» توجه مخاطب به اتفاقات طبیعی جلب می شود که شاید روزمرگی باعث شده باشد از رمز و راز آن بی اطلاع باشیم ونشانه های آن را دریافت نکنیم. این بخش با صدای سعیده سلطانی اجرا می شود.

در بخش «از خدا چه خبر؟» در هر برنامه یکی از صفات خدا بررسی می شود و جایگاه آن در زندگی زمینی تبیین می شود. چگونگی آن صفت در زندگی انسان و خدایی شدن محور این آیتم است که با صدای نسیم رفیعی اجرا می شود.

تهیه کننده «از تو به یک اشاره» در باره بخش «مهمان» گفت: مسلمانان زیادی در کشورمان به بهانه های مختلف زندگی می کنند. در این بخش به مسلمانان غیر ایرانی ساکن در ایران می پردازیم. خانم تینا میرکریمی این گفتگو ها را انجام داده اند.

قدوسیان ادامه داد:خیلی از ما وقتی روزه هستیم کارهایی را که به نظرمان بد یا زشت می آید انجام نمی دهیم ولی در مواقع ای که روزه نیستیم شاید مرتکب این اشتباهات بشویم .محور اصلی آیتم نمایشی روایی برنامه این گونه موضوعات است که توسط محسن دین محمد اجرا می شود.

قدوسیان تصریح کرد:البته ما در هر برنامه با یکی از مشاغل همراه می شویم تا با تغییرات نوع زندگی ایشان در ماه مبارک رمضان مطلع شویم .این بخش با گزارشگری نوید دانشور اجرا می شود.

برنامه از تو به یک اشاره با گویندگی: سعید توکلی، فاطمه آل عباس، گزارشگری: نوید دانشور، گیتی محمدی و تینا میرکریمی، راوی:محسن دین محمد نویسندگی: سارا آقا محمدی و ساناز احمدی دوستدار، دستیار تهیه:زهره سربازی، هماهنگی: زهرا قائدی و ارتباطات: افسانه خیر خواه ، شیرین خبازی، زهرا صالحی فرد ساعت 19:30 تا 21 از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها