لبخند گیشه هند به آکشی کومار

سومین قسمت مجموعه فیلم کمدی و خانوادگی «خانه شلوغ»، با یک افتتاحیه 54 کروری صدرنشین جدول هفتگی گیشه نمایش سینماهای هند شد.
کد خبر: ۹۱۱۳۰۰
لبخند گیشه هند به آکشی کومار

به گزارش جام جم آنلاین ، تازه ترین کار سینمایی آکشی کومار ستاره سرشناس بالیوودی، با هزینه تولید بالای 85 کروری تهیه شده است.

تحلیل گران اقتصادی سینما عقیده دارند «خانه شلوغ 3» در اولین هفته نمایش عمومی خود، فروشی بالاتر از این رقم تولید خواهد کرد و تبدیل به فیلمی پرفروش خواهد شد.

آبیشک باچان و ژاکلین فرناندز دیگر بازیگران این کمدی جوان پسند هستند. سعید نادیاوالا تهیه کننده موفق مسلمان هندی تهیه کننده این مجموعه فیلم است.

به نوشته سایت اینترنتی ایندیا اف ام، همکاری تازه کومار و نادیاوالا در جدول گیشه نمایش سینماهای هند، یک فروش کلی 150 تا 200 کروری را تجربه خواهد کرد.

هر 100 کرور معادل 16 میلیون دلار است و اگر فیلمی در هند بالای این رقم فروش کند، لقب یک کار موفق و پرفروش را به خود اختصاص می دهد.

«خانه شلوغ 3» با افتتاحیه 54 کروری خود، در عین حال لقب بهترین افتتاحیه تاریخ سینمای هند در رابطه با فیلم های دنباله دار را گرفته است.

بعد از فروش افتتاحیه 55 کروری کمدی اکشن «سینگ آتش است» در سال گذشته میلادی، «خانه شلوغ 3» دومین فیلم کومار به حساب می آید که بهترین فروش افتتاحیه را در سینماهای هند داشته است.

سال 2016 برای این بازیگر رزمی کار سال بسیار خوبی بوده است. دو ماه قبل درام واقع گرای کومار به نام «ایرلیفت»، با فروشی 134 کروری لقب یک کار بسیار موفق و پرفروش را گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها