چند نفر از هواداران استقلال دیروز در ورودی وزارت ورزش را به مکانی برای اعتراض تبدیل کردند. اعتراض به سیاست‌های اشتباه وزارت ورزش درباره تیم محبوبشان. این عده مدعی بودند وزیر ورزش نباید اجازه می‌داد در این مقطع حساس فصل، شایعه تغییر و تحول و دگرگونی‌های اساسی در این تیم دهان به دهان شود. البته افراد آگاه در ورزش معتقدند، در ورزش ما، زمانی شایعه‌ها اینقدر قوت می‌گیرد که تصمیم اصلی گرفته شده باشد. حالا مشخص نیست وزیر ورزش در تصمیمش برای دگرگونی در هیات مدیره و مدیریت باشگاه استقلال مصمم است یا درپی این اتفاقات روزهای اخیر عقب‌نشینی کرده است.
کد خبر: ۹۱۱۱۱۰

گرچه تجربه نشان داده گودرزی اهل عقب‌نشینی نیست و تصمیمش را عملی می‌کند. با این حال، مردم امیدوارند برای یک بار هم که شده او عقب‌نشینی کند و حکم هیات مدیره و مدیرعامل جدید را رسانه‌ای نکند. از گارد بسته وزیر ورزش نسبت به فوتبال خبر داریم؛ اما کاش وزیر ورزش زمان مناسب‌تری برای تغییر در تشکیلات استقلال می‌کرد.

این روزها، سرنوشت هر باشگاهی رقم می‌خورد و تغییر در این زمان حساس، یک فصل استقلال را به مخاطره می‌اندازد. بخصوص که وزارت ورزش فردی را برای جانشینی افشارزاده در نظر گرفته که یک فصل سیاه را با نفت پشت سر گذاشت و بازیکن و مربی تیمش را کلافه و عصبی کرد.

علی جوادی

دبیر گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها