تغییرات پیاپی آخر و عاقبت ندارد

در شرایطی که روزهای گذشته و بیشتر، از دیروز بحث تغییر در مدیریت باشگاه استقلال پررنگ‌تر از روزهای قبل شده است، صرف‌نظر از کارنامه مدیران کنونی باشگاه و کسانی که به عنوان گزینه‌های جانشین از آنها یاد می‌شود، باید گفت رویه تغییرات پیاپی مدیریتی کاملا نادرست است و ما را به جایی نخواهد رساند.
کد خبر: ۹۱۱۰۱۵
تغییرات پیاپی آخر و عاقبت ندارد

جام جم ورزشی - با این شرایط باید گفت متاسفانه ورزش و عمدتا فوتبال ما روش کشورهای حاشیه خلیج فارس را الگو قرارداده است؛ روشی که در آن هیچ‌کس در جایگاه خود ثبات ندارد و با هر شکستی بلافاصله تغییر و تحولاتی در باشگاه انجام می‌شود، در حالی که در باشگاهی مثل استقلال باید یک‌بار برای همیشه این طرز تفکر برچیده شود و در انتخاب مدیران استقلال دو نکته مد نظر باشد. نخست این که از خود استقلال مدیرانی را انتخاب کنند و دوم این‌که چند سال به این مدیران فرصت بدهند برنامه‌های خود را پیگیری کنند. متاسفانه سال‌هاست مدیرانی می‌آیند و در حالی که هنوز برنامه‌هایشان را شروع نکرده و به جایی نرسانده‌اند، جای خود را به مدیران بعدی می‌دهند تا حاصل این رویکرد فقط هدر رفت سرمایه‌گذاری‌ها باشد.

این را آقایان تصمیم گیر باید بدانند که با تغییر و تحول‌های پیاپی فوتبال ما به جایی نخواهد رسید. باید ثبات در مدیریت وجود داشته باشد تا قدرت تصمیم‌گیری بالا برود و برنامه‌ها به سرانجام مشخصی برسد. روشن است نکاتی را که یادآور شدیم ناظر به بحث مدیریتی باشگاه بود و طبیعی است به‌عنوان یک استقلالی، به کادرفنی سابق تیم خسته نباشید می‌گویم و برای کادرفنی جدید یعنی علیرضا منصوریان و همکارانش آرزوی توفیق دارم.

صادق ورمزیار ‌

کاپیتان سابق استقلال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها