پژمان منتظری به استقلالی‌ها قول داد در فصل جدید پیراهن این تیم را به تن کند. او دو فصل قبل، جدایی جنجال‌برانگیزی از استقلال داشت. وقتی هنوز قلعه‌نویی سرمربی استقلال بود، پژمان در نیم‌فصل از این تیم رفت که به موازات آن، جنجال زیادی هم راه افتاد.
کد خبر: ۹۱۱۰۲۰
پژمان منتظری با استقلال تمام کرد

جام جم ورزشی - پژمان در نیم‌فصل 900 میلیون از استقلال گرفته بود و قلعه‌نویی حتی از این ماجرا خبر نداشت، به همین دلیل در مصاحبه‌ای گفت: «منتظری پهلوان است چون یک ریال از استقلال نگرفته!» ولی وقتی فهمید او 900 میلیون گرفته و از استقلال رفته، گفت: «من خبر نداشتم. کاش پژمان نمی‌رفت. او حتی من را در جریان نگذاشت.» حالا منتظری بعد از نزدیک به دو سال دوری از استقلال، دوباره در آستانه پوشیدن پیراهن آبی است. خبرهای موثق حکایت از توافق قطعی پژمان با استقلالی‌ها دارد. هر چند منصوریان هنوز با این بازیکن صحبتی نکرده ولی او با مسئولان باشگاه حرف زده و برای بازگشت به توافق رسیده است. منتظری روز شنبه هم تصویری از پیراهن شماره 33 خود در استقلال منتشر کرد تا به هواداران وعده بازگشت بدهد. به این ترتیب، او هم در فصل جدید در قلب خط دفاعی استقلال قرار می‌گیرد.

«نه» علی منصوریان به امیرحسین صادقی

امیرحسین صادقی مدافع سابق استقلال، همه جوره برای بازگشت به این تیم ابراز علاقه کرده است. او در تازه ترین مصاحبه خود هم گفت منتظر تماس استقلالی‌هاست.

صادقی حتی در سفر خرمشهر کنار این تیم بود، اما اصرار داشت بگویند به خاطر بازگشت به استقلال این کار را نکرده ولی حالا در مصاحبه‌های خود بی‌پرده و شفاف، از علاقه شدیدش برای بازگشت به این تیم می‌گوید. نکته اما اینجاست که منصوریان صادقی را نمی‌خواهد و برای این کار هم دلایل خود را دارد.

صادقی فصل گذشته در بازی رفت و برگشت صبا و نفت تهران، با رفتار خود به نوعی به منصوریان بی احترامی کرد. در حالی که حتی دوستان نزدیک صادقی توقع داشتند او قبل از بازی به سمت منصوریان برود ولی صادقی کوچک‌ترین توجهی به سرمربی نفت نکرد و در طول بازی هم اخمو بود. جالب اینجاست صادقی که حتی به منصوریان سلام هم نمی‌داد، بعد از انتخاب این مربی به عنوان سرمربی استقلال پیام تبریکی برایش منتشر کرد!

غفوری: با خسرو، سمت راست را بیمه می‌کنیم

وریا غفوری تازه‌ترین خرید استقلال در این خصوص گفت: از تیم‌های مختلف پیشنهاد داشتم، اما دلم به من گفت به استقلال برو. هر چند این صحبت‌ها کلیشه‌ای است، اما من از بچگی استقلال را دوست داشتم و حالا از این موضوع بسیار خوشحالم.

غفوری ضمن تمجید از توانایی‌های منصوریان ادامه داد: من در پاس همدان نیز سابقه همکاری با ایشان را داشتم. در پاس رابطه خوبی با ایشان داشتم که تا الان نیز این رابطه حفظ شده است. منصوریان مربی بزرگی است و حالا بسیار باتجربه‌تر شده است که کارنامه ایشان نیز این موضوع را گواهی می‌دهد. امیدوارم تجربه و توانایی‌های ایشان به موفقیت و پیشرفت من و استقلال کمک کند.

غفوری با اشاره به این که بازیکنان بزرگی در سمت راست برای استقلال به میدان رفته‌اند، گفت: از قدیم بازیکنانی مانند زرینچه، نامجو مطلق و نوازی برای استقلال نمایش‌های خوبی داشته‌اند و من هم امیدوارم حالا که در استقلال هستم بتوانم با خسرو حیدری در سمت راست عملکرد خوبی داشته باشیم و این جناح را بیمه کنیم.

وی در پایان گفت: هدف من از استقلالی شدن خوشحالی هواداران با ارائه بازی‌های خوب است و امیدوارم بتوانم با درخشش در استقلال، در جام جهانی روسیه حضور داشته باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
۰
۰
با آمدن منتظری دفاع استقلال قوی تر میشود
ایمان حسینی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
من هم صددرصدموافقم
سیدایمان حسینی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
۰
۰
سلام خواهشمندم ازاقای منصوریان صددرصدبازیكنانی همچون اقای منتظری اقای جباری یا اقای سروش رفیعی را حتما حذب كنند.انقدر بازیكن بی كیفیت نگیریدمطمئنم همه هواداران ازحضوراین بازیكنان استقبال میكننداگرواقعن به حرف هواداران گوش میدهیداین كاررا انجام دهید

نیازمندی ها