کیمیا علیزاده، تکواندوکار المپیکی در ششمین دوره تورنمنت بین‌المللی یونان‌G1 مبارزه می‌کند. در این تورنمنت تکواندوکاران نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال از جمعه 21 خرداد برای سه روز در شهر تسالونیکی یونان رقابت می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۹۶۸۸

کیمیا علیزاده هم در یونان با تصمیم مهرو کمرانی، سرمربی تیم‌ملی در یک وزن بالاتر از وزن تخصصی‌اش یعنی 62 ـ کیلوگرم روی شیاپ چانگ می‌رود. نفرات اول تا سوم تورنمنت یونان G1، به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز برای رنکینگ المپیکی و جهانی می‌گیرند.

مچ‌اندازی بانوان رسمی شد

با مجوز وزارت ورزش مچ‌اندازی بانوان رسمی شد. به گفته زهره مرزوقی، نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، فدراسیون پرورش اندام در مکاتبه با وزارت ورزش مجوز فعالیت بانوان را در رشته مچ‌اندازی گرفت. مچ‌اندازی که نیاز به تجهیزات زیادی ندارد و مثل بقیه رشته‎های ورزشی در اوزان و رده‎های سنی مختلف و دو بخش دست چپ و راست برگزار می‌شود.

خسرویار مدیر فنی فوتبالی‌ها

کتایون خسرویار با حکم نایب‌رئیس فوتبال بانوان مدیر فنی تیم‌های ملی شد. الهه عرب عامری نایب‌رئیس فدراسیون، کتایون خسرو یار را برای مدیریت فنی تیم‌های ملی فوتبال همه رده‌های سنی به فدراسیون پیشنهاد کرد تا با تائید فدراسیون، او مدیر فنی شود.کتایون خسرویار مربی ایرانی ـ آمریکایی است و سال 2005 به ایران آمد. خسرویار همراه جهانچی مربی تیم ملی نونهالان بود.

پنجمی دوبل وودبالی‌ها

تیم دوبل وودبال ایران در ادامه مسابقات اوپن کره پنجم شد. این رقابت‌ها که در شهر جی‌جو کره جنوبی برگزار شد، تیم وودبال دوبل ایران با ترکیب حمیده سرکوبی شیرازی و بهناز قدس، مقام پنجم مسابقات اوپن کره را از آن خود کرد.

ایران میزبان کوراش آسیا می‌شود؟

اولین میزبانی رقابت‌های کوراش آسیا به شرط انتخاب رئیس قطعی می‌شود. به گفته صدیقه کعبی‌زاده، سرپرست نایب‌رئیسی جودو، فروردین‌ماه امسال با طرح توسعه فعالیت بانوان در جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون جهانی کوراش به میزبانی هند، خدابخشی پیشنهاد میزبانی رقابت‌های قهرمانی آسیا را داد که با استقبال رئیس، کویتی فدراسیون جهانی کوراش روبه‌رو شد و حتی قرار شد ایران بعد از بررسی‌های لازم تا آخر اردیبهشت‌ پاسخ قطعی را بدهد. اما نداشتن رئیس فدراسیونی‌ها را برای تمام کردن کار مردد کرده است. البته رباب شهریان، معاونت امور بانوان هم از این پیشنهاد استقبال کرده است. با این حال فدراسیونی‌ها ترجیح می‌دهند تا انتخاب رئیس فدراسیون جودو صبرکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها