واکنش ابراهیمی به خط خوردن از تیم ملی:

برای تیم ملی دعا می‌کنم

امید ابراهیمی، ‌هافبک دفاعی استقلال،‌ بازی مقدونیه و قرقیزستان را از دست داد. او قربانی برنامه‌ریزی فوتبال ایران شد. این اتفاق یک بار دیگر هم برای او رخ داده بود. قبل از جام جهانی برزیل، وقتی ابراهیمی بازیکن سپاهان بود، این تیم در مرحله حذفی لیگ قهرمانان باید بازی می‌کرد.
کد خبر: ۹۰۸۶۲۵

ابراهیمی به همین دلیل از لیست تیم ملی خط خورد و بعدها در مصاحبه‌ای گفت: سوءتفاهم‌هایی که بین سپاهان و تیم ملی پیش آمد، باعث شد تا من ضرر کنم. حالا هم یک بار دیگر چنین اتفاقی برای امید افتاده است. او به خاطر حضور در فینال حذفی، یکی از مهم‌ترین اردوهای تیم ملی در مسیر انتخابی نهایی جام جهانی را از دست داده است. بازی مقدونیه و قرقیزستان، دو بازی آخر ایران در آستانه شروع مسابقات نهایی است و بی‌شک، هر بازیکنی این دو دیدار را از دست داده، احساس نگرانی می‌کند. ابراهیمی، اما ترجیح می‌دهد فعلا ذهنش را مشغول نکند و مثل همیشه تنها یک حرف دارد: من هر وقت در تیم ملی باشم، تلاش می‌کنم و اگر هم نباشم، دعا می‌کنم تا ان‌شاءالله تیم ملی کشورم موفق باشد.

او در پاسخ این سوال که هرگز بابت خط خوردن یا دعوت نشدن شاکی نشدی و مصاحبه حاشیه‌ای نکردی، جواب داد: چرا باید این کار را می‌کردم؟ من اصلا از این رفتارها ندارم.

اگر مصاحبه می‌کردم چه اتفاقی می‌افتاد؟ هر مربی سلیقه خودش را دارد و با مصاحبه کردن کاری درست نمی‌شود. من یاد گرفته‌ام به جای این کار، تلاشم را بیشتر کنم تا بتوانم در ادامه راه موفق باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها