کوتاه از فوتبال ایران

فرکی سرمربی سایپا شد

سرمربی سابق سپاهان، در فصل جدید روی نیمکت نارنجی‌ها می‌نشیند. مسئولان باشگاه سایپا با ارسال پیامک اعلام کردند که با حسین فرکی به توافق رسیده‌اند و در لیگ برتر شانزدهم این مربی روی نیمکت نارنجی‌پوشان خواهد نشست.
کد خبر: ۹۰۷۹۸۸

سایپایی‌ها که اخبار مهم را به صورت پیامکی برای خبرنگاران ارسال می‌کنند پیامکی را ارسال کردند که داخل آن نوشته شده بود حسین فرکی سرمربی سایپا شد. به این ترتیب فرکی بعد از نیم فصل دوری، به نیمکت مربیگری برگشت. او به نزدیکان خود گفته بود شانس حضورش در سایپا بیشتر از پیکان است.

آغاز بازسازی چمن آزادی

در فاصله سه ماه تا آغاز رقابت‌های تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2018 روسیه، عملیات بازسازی چمن ورزشگاه آزادی آغاز شد. طبق اعلام مسئولان ورزشگاه آزادی، عملیات بازسازی ورزشگاه یکصدهزار نفری یک ماه زمان خواهد برد و این ورزشگاه قطعا برای بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018 آماده می‌شود. مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2018 از شهریورماه امسال آغاز می‌شود و ایران در اولین بازی خود 11 شهریور ماه در ورزشگاه آزادی میزبان قطر است.

فغانی فینال حذفی را سوت می‌زند

دیدار فینال جام حذفی بین دو تیم استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان در حالی روز یکشنبه نهم خرداد ساعت 21 در ورزشگاه خرمشهر برگزار می‌شود که علیرضا فغانی به عنوان داور وسط، سجاد طوری و حسن ظهیری به عنوان کمک‌های داور قضاوت این بازی را بر عهده دارند. همچنین جواد شرفی داور چهارم و مسعود عنایت به عنوان ناظر داوری در این دیدار انتخاب شده است.

آخرین آنالیز استقلالی‌ها

استقلالی‌ها برای مصاف با ذوب‌آهن اصفهان، منتظر تماشای آخرین بازی حریف‌شان در لیگ قهرمانان آسیا و مقابل العین امارات بودند. دیداری که عصر دیروز برگزار شد و حالا دیگر حتما نتیجه آن را می‌دانید. استقلال در فینال جام حذفی باید مقابل ذوب‌آهن در خرمشهر به میدان برود و این دیدار برای آبی‌ها حکم مرگ و زندگی را دارد زیرا یک سو جام قهرمانی و سوی دیگر از دست رفتن آخرین شانس برای حفظ پرویز مظلومی دیده می‌شود. به هر حال استقلالی‌ها از امروز، آخرین آنالیز ذوب‌آهن بر مبنای بازی عصر دیروز را آغاز می‌کنند تا از نظر تاکتیکی خود را آماده فینال کنند.

عبدالله ویسی: ما سپاهانیم و حالا حالا‌ها قهرمان

عبدالله ویسی طوری حرف می‌زند که دل هواداران سپاهان قرص باشد: «خیال‌شان جمع، تیمی در شان سپاهان می‌بندیم.»

سرمربی طلایی‌پوشان این را گفت و ادامه داد: «قطعا یک لیست خوب و قوی به باشگاه داده‌ام اما نمی‌توانم نامی از آن ببرم. این لیست طوری است که اگر لو برود دیگر نمی‌شود آن بازیکنان را جذب کرد. من با هیچ دلالی کار نمی‌کنم و با مدیر برنامه‌ای هم رابطه ندارم. به همین دلیل کارمان سخت است. خودم با بازیکنان وارد مذاکره می‌شوم. دوست دارم به هواداران این قول را بدهم تیم به بهترین شکل ممکن بسته خواهد شد و اگر همه چیز خوب پیش برود این سپاهان قهرمان می‌شود. به قول هواداران ما سپاهانیم و حالا حالاها قهرمانیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها