به نظر می‌رسد کونته می‌خواهد تیمش را با سیستم 2-5-3 در یورو 2016 به میدان بفرستد. آیا کاپلو این سیستم بازی را برای ایتالیا تأیید می‌کند؟
کد خبر: ۹۰۷۹۸۳

  او در پاسخ به این پرسش گفت: اگر من بودم با سیستم 9 - یک بازی می‌کردم، یعنی یک نفر را به‌عنوان مهاجم نوک در تیم قرار می‌دادم و به جز او همه بازیکنان دیگر تیم را به سختکوشی، تلاش و کمک به یکدیگر در زمین بازی وادار می‌کردم. اگر من سرمربی آتزوری بودم همه بازیکنان این تیم را مجبور می‌کردم در همه حوزه‌ها شرکت و سخت تلاش کنند. کاپلو که تیم ملی کشورش در یورو 2016 با تیم‌های ملی بلژیک، ایرلند جنوبی و سوئد هم‌گروه است، افزود: ایتالیا می‌تواند یک یورو فوق‌العاده داشته باشد، حتی اگر تعدادی از بازیکنان این تیم غایب باشند و به‌همین دلیل آنتونیو کونته مجبور شود راه‌حل‌های جدیدی پیدا کند.

آغاز اردوی ژرمن‌ها در سوئیس

با اتمام مسابقات باشگاهی فصل2016 ـ 2015 و فاصله کوتاه باقیمانده تا شروع مسابقات جام ملت‌های اروپا در فرانسه، اردوی آماده‌سازی تیم ملی آلمان در منطقه آسکونای سوئیس آغاز شد. براساس اعلام منابع خبری، به هنگام ورود اعضای تیم ژرمن‌ها که با انجام پروازی اختصاصی انجام گرفت، حدود صد جهانگرد و علاقه‌مند به گرمی از تیم قهرمان جهان استقبال کردند.

واران یورو 2016 را از دست داد

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه در آستانه یورو 2016 خبر بسیار بدی را دریافت کرد؛ آسیب‌دیدگی رافائل واران. این بازیکن رئال‌مادرید که در فینال لیگ قهرمانان هم غایب خواهد بود، چند روز پیش با آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو مواجه شد. فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد آزمایش‌های پزشکی نشان می‌دهد آسیب‌دیدگی واران تا پیش از یورو 2016 درمان نخواهد شد و به این ترتیب می‌توان گفت او یورو را از دست داده است. سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه بلافاصله جانشین واران را انتخاب کرد. عادل رامی، ستاره والنسیا بازیکنی است که دیدیه دشان به عنوان جانشین واران انتخاب کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها