خسرو حیدری : حسرت فینال جام حذفی را می‌خورم

خسرو حیدری، هافبک راست استقلال بعد از رهایی از مصدومیت، عملکرد خوبی در کارش داشت و پیش‌بینی‌ها بر این بود که به تیم ملی دعوت می‌شود، اما در فهرست جدید تیم ملی جایی نداشت.
کد خبر: ۹۰۷۵۸۰
خسرو حیدری : حسرت فینال جام حذفی را می‌خورم

به گزارش جام جم ورزشی ، حیدری اما از این موضوع به هیچ‌وجه ناراحت نیست و دراین‌باره به جام‌جم می‌گوید: این تصمیمی است که سرمربی تیم ملی گرفته و من به آن احترام می‌گذارم. این مساله فقط به من انگیزه می‌دهد تا کارم را بهتر شروع کنم. درست است این اردوی ماقبل آخر شروع مسابقات نهایی جام جهانی است و اهمیت زیادی دارد، ولی قطعا انگیزه ام را از دست نمی‌دهم. تمام تلاشم را می‌کنم تا ان‌شاءالله در اردوی بعدی تیم ملی باشم.

حیدری در پاسخ به این که آیا فکر می‌کردید کی‌روش در تیم ملی ایران بماند می‌گوید: این‌که فکر می‌کردم بماند یا نه، مهم نیست، مهم این است که او در تیم ملی ماند و خدا را شکر که این اتفاق افتاد.

کی‌روش مربی بزرگی است و تیم ملی ایران به او نیاز دارد.

خیلی از کشورها دوست دارند مربی بزرگی مانند کی‌روش داشته باشند. وقتی او خودش دوست دارد در ایران بماند و رابطه عاطفی خوبی هم با مردم و بازیکنان به‌دست آورده، چرا امکانات را برای حضورش مهیا نکنیم؟

ستاره استقلال درباره قرعه‌کشی مقدماتی جام‌جهانی و تفکراتی که بعضی‌ها دارند می‌گوید: این‌که می‌گویند تیم ملی گروه آسانی دارد، کار کاملا اشتباهی است.

درست است ایران و کره‌جنوبی شانس‌های اول صعود از گروه هستند، ولی فراموش نکنید از نظر امکانات و آماده سازی ما از همه رقبا حتی سوریه عقب هستیم. تا همین چند روز قبل برنامه‌های تیم ملی هماهنگ نشده بود و این برای تیم اول آسیا خوب نیست.

حیدری به‌دلیل محرومیت، بازی فینال جام حذفی مقابل ذوب‌آهن را از دست داد. او در مقابل نفت اخطار گرفت و از حضور در این مسابقه حساس محروم شد.

حیدری در این باره می‌گوید: حسرت می‌خورم که چرا در فینال جام حذفی غایبم. خیلی ناراحتم. دوست داشتم در این مسابقه حساس حضور داشته باشم، ولی متاسفانه این اتفاق افتاده و محروم هستم. دعا می‌کنم که تیم قهرمان شود و دل هواداران را شاد کنیم. با تمام وجود دوست داشتم در این بازی حاضر باشم.

وی درباره تقابل با ذوب‌آهن توضیح می‌دهد: این تیم قدرتمند است و بازی‌اش را با العین دیدم. ذوب‌آهن سال گذشته هم قهرمان فینال حذفی شد، ولی استقلال هم تیم بزرگی است. این بازی با همه بازی‌ها فرق دارد. فراموش نکنید در اهواز، استقلال هواداران زیادی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها