جف بریجز در درام واقع گرا و شرح حال گونه «راهی برای خروج نیست»، به یک بازی خطرناک با شعله های سرگردان آتش می پردازد.
کد خبر: ۹۰۷۴۸۸
مقابله جف بریجز با شعله های آتش

به گزارش جام جم آنلاین ، این فیلم داستانی تلخ را درباره گروهی از آتش نشانان و فعالیت های خطرناک آن ها برای مهار آتش سوزی های بزرگ تعریف می کند.

جوزف کاسینسکی که با اکشن علمی تخیلی «ترون» مورد توجه جماعت سینمارو قرار گرفت، وظیفه کارگردانی «راهی برای خروج نیست» را به عهده دارد.

او این درام واقع گرا و اجتماعی را براساس فیلم نامه ای از کن نولان می سازد. جاش برولین، مایلز تلر و تیلور کیچ هم در این فیلم بازی دارند.

خط اصلی داستان فیلم، در باره یکی از واحدهای خبره آتش نشان در منطقه آریزونای آمریکا است. آن ها که تخصص بالایی در مهار و خاموش کردن آتش دارند، در سال 2013 اقدامی قهرمانانه کردند.

در ماه ژوئن این سال، شهر کوچک یامل در آریزونا در خطر نابودی و سوختن در شعله های آتش قرار گرفت. این گروه از آتش نشانان موفق شدند پس از تلاشی چند روزه، آتش را خاموش و مانع از سرایت آن به شهر شوند.

در جریان خاموش کردن آتش، 19 نفر از 20 نفر گروه آتش نشان جان خود را از دست دادند. از سال 1933 تا زمان اتفاق جنجالی یازدهم سپتامبر، این بزرگ ترین فاجعه انسانی در کار قشر آتش نشان به حساب می آید.

تهیه کنندگان این درام خانوادگی در شرکت فیلم سازی وینستن، می گویند فیلم آن ها تلاش دارد نگاهی صمیمی به تلاش های کسانی بیندازد که مردم عادی آشنایی زیادی با کار خطرناک آن ها ندارند.

به نوشته امپایر آنلاین، کلید فیلم برداری فیلم اواسط فصل پائیز در لوکیشن های مختلف منطقه آریزونا زده می شود. بخشی از هزینه های تولید فیلم هم از همین محل تامین خواهد شد.
به احتمال زیاد نام فیلم در زمان نمایش عمومی تغییر خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها