سوشا در راه کرواسی؟!

دروازه‌بان پرسپولیسی‌ها مدعی است از کشور کرواسی، یک پیشنهاد بسیار خوب برایش رسیده و به بیان ساده‌تر می‌تواند در فصل آینده، یکی از لژیونرهای فوتبال ایران باشد.
کد خبر: ۹۰۷۳۵۳

ماجرا اینجاست که سوشا به یکی از نزدیکانش گفته می‌خواهد به لیگ کرواسی برود و برای باشگاه ایستراوا بازی کند. این باشگاه، همان تیمی است که هدایتش را آندره پانادیچ، دستیار سابق برانکو در پرسپولیس به عهده دارد. پانادیچ در میانه‌های فصل، پرسپولیس را رها کرد و به کشورش برگشت آن هم به بهانه پرستاری از پدر بیمارش، اما به محض رسیدن به کرواسی، هدایت ایستراوا را به عهده گرفت. حالا سوشا مدعی است می‌خواهد به تیم تحت هدایت این مربی برود.

تلاش‌های عجیب یک دلال در فوتبال ایران

یکی از دلالان نه‌چندان خوشنام در فوتبال ایران، این روزها تلاش عجیبی دارد تا یکی از بازیکنان سرباز لیگ برتری را به تیم صاحب‌نام تهرانی بیاورد. این رفتار فرد مورد نظر واقعا عجیب به نظر می‌رسد. او دست روی محمدرضا اخباری، گلر بااخلاق و البته جوان تراکتورسازی گذاشته تا هر طور شده این بازیکن را به یکی از تیم‌های پایتخت بیاورد، در حالی که اخباری هنوز یک سال دیگر از خدمت سربازی‌اش باقی‌مانده و اگر خودش هم بخواهد، نمی‌تواند تراکتور را در فصل شانزدهم رها کند. جالب این که اخباری هرگونه همکاری با این دلال را تکذیب کرده و گفته است با افتخار یک فصل دیگر در تراکتورسازی می‌ماند.

نفت، بی‌تکلیف‌ترین تیم ایران

باشگاه نفت تهران که در این فصل تا آستانه کسب سهمیه آسیا پیش رفته بود، حالا یکی از بی‌تکلیف‌ترین باشگاه‌های فوتبال ایران به شمار می‌رود. نفتی‌ها از لیگ استانی توانستند پله پله پیشرفت کنند و به لیگ برتر برسند. سپس در لیگ برتر خود را حفظ کردند و آن‌قدر پیش رفتند که با یحیی گل‌محمدی، سهمیه آسیا را گرفتند و با علیرضا منصوریان تا یک قدمی قهرمانی رسیدند؛ باشگاهی که مثل یک کارخانه تولید بازیکن در فوتبال ایران عمل می‌کرد، به خاطر بی‌توجهی مسئولان و همچنین شرایط بسیار بد مالی، مشخص نیست حتی در فصل آینده در لیگ برتر حضور دارد یا قرار است امتیازش به فروش برسد. نفت یکی از معدود تیم‌های تهرانی حاضر در رقابت‌های لیگ بود، اما حالا به بی‌تکلیف‌ترین تیم ایران بدل شده است.

علاقه عجیب دایی به ماندن در تهران

علی دایی، سرمربی فصل گذشته صبای قم به دلیل اختلافاتی که با مسئولان این باشگاه پیدا کرد، مجبور به جدایی شد و حالا به دنبال مذاکره با سایر پیشنهادهای خود است. دایی اما در مذاکرات، یک شرط مهم دارد. آن هم این که پیشنهاد رسیده حتما از سوی تیم‌های تهرانی باشد. دایی می‌خواهد در فصل آینده نیز در تهران و ترجیحا اطراف تهران مربیگری کند. گفتنی است تمرینات صبای قم نیز همواره در تهران برگزار می‌شد و اعضای این تیم فقط هنگام انجام بازی‌های خانگی‌شان راهی قم می‌شدند. دایی جدا از فوتبال، تجارت‌های دیگری نیز دارد که باید به این خاطر، نزدیک پایتخت باشد.

ادینهو در ماشین‌سازی؟!

ماشین‌سازی تبریز بعد از 20 سال موفق شد دوباره به سطح اول فوتبال ایران برگردد. این تیم با هدایت رسول خطیبی در نیم‌فصل دوم لیگ یک، عملکرد بی‌نظیری داشت و با این که از تیم دوم جدول 12 امتیاز کمتر داشت، در نیم فصل دوم خود را بالا کشید و به عنوان تیم دوم پس از پیکان به لیگ برتر رسید. حالا سبزپوشان تبریزی برای حضوری پرقدرت در لیگ برتر آماده می‌شوند. شنیدیم یکی از گزینه‌های این تیم برای حضور در فهرست فصل شانزدهم، ادرلوسیانو ادینهو است و رسول، باب مذاکره با این ستاره برزیلی را که در تراکتورسازی شاگرد خودش بود، باز کرده و بعید نیست شاهد حضور دوباره ادینهو در فوتبال ایران و این بار با پیراهن ماشین‌سازی باشیم. ادینهو در فصل چهاردهم به عنوان آقای گلی دست پیدا کرد.

آندو فعلا در آب نمک استقلال

باشگاه استقلال تاکنون به صورت رسمی با آندرانیک تیموریان، کاپیتان تیم ملی کشورمان که یک نیم‌فصل ناموفق را در سایپا گذراند، مذاکره نکرده است، اما این امکان وجود دارد از هفته آینده، این بازیکن برای انجام مذاکرات به دفتر بهرام افشارزاده، مدیرعامل آبی‌ها برود. آندو فعلا در آب نمک باشگاه استقلال است و وقتی تکلیف او مشخص خواهد شد که باشگاه سرمربی خود را بشناسد. به نظر نمی‌رسد پرویز مظلومی شانس زیادی برای ادامه همکاری داشته باشد. از این رو باید دید سرمربی بعدی تیم، خواهان جذب آندوست یا برای پست هافبک میانی، آبی‌ها باید روی گزینه‌های دیگری سرمایه‌گذاری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها