ماموریت غیرممکن در تبریز

لیگ قهرمانان آسیا برای دو نماینده فوتبال ایران وارد یکی از مراحل حساس خود شد؛ بازی‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی.
کد خبر: ۹۰۷۳۵۱

سال گذشته نفت تهران توانست با عبور از مرحله یک هشتم نهایی به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کند اما آنجا مغلوب العین امارات شد تا شانس راهیابی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را از دست بدهد. حالا تیم دیگری از امارات، حریف نماینده فوتبال ایران است و با توجه به برد پرگل بازی رفت، تراکتورسازی را با چالشی بزرگ مواجه کرده است.النصر که به عنوان تیم دوم گروه A راهی مرحله بعدی شد، در بازی‌های خانگی به هیچ تیمی بیشتر از دو گل نزده بود، اما در مقابل تراکتورسازی نتیجه‌ای عجیب رقم زد و صدرنشین گروه C را با نتیجه 4 بر یک شکست داد. حالا امید تیم تبریزی به همان یک گلی است که در خانه حریف زد. آنها باید امروز حداقل با نتیجه 3 بر صفر العین را شکست بدهند تا به لطف گل زده در خانه حریف به مرحله بعد صعود کنند.

سرمربی تراکتورسازی در مصاحبه‌هایش تاکید کرده است پیروزی پرگل برابر النصر در تبریز کار غیرممکنی نیست و تیمش می‌تواند به یک نتیجه مناسب به مرحله یک چهارم نهایی برسد. البته این تیم برای این مهم نیاز به حمایت هواداران تبریزی هم دارد؛ هوادارانی که مدتهاست ورزشگاه یادگار امام (ره) را گوش تا گوش پر نکرده‌اند.

اماراتی‌ها البته پیش از سفر به ایران جنگ روانی را هم آغاز کرده‌اند تا شرایط ایران را ناامن جلوه بدهند. آنها که قطعا از حضور پرشمار هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه هراس دارند، اعلام کرده اند هرگونه خلافی را در ایران رصد می‌کنند و ناظر امنیتی AFC هم در کنار کاروان النصر و العین خواهد بود.

دیگر نماینده ایران یعنی ذوب‌آهن اصفهان که در بازی رفت توانست العین را در امارات با تساوی یک بر یک متوقف کند روز چهارشنبه از ساعت 20 و 45 دقیقه مقابل این تیم قرار می‌گیرد.

برنامه بازی‌های امروز

چونبوک موتورز کره‌جنوبی ـ ملبورن ویکتوری (دیدار رفت، یک بر یک)

شانگهای چین ـ اف سی توکیو ژاپن (دیدار رفت 2 بر یک به سود توکیو)

لوکوموتیو ازبکستان ـ الهلال عربستان (دیدار رفت صفر ـ صفر)

تراکتورسازی ایران ـ النصر امارات (دیدار رفت 4 بر یک به سود النصر)

* دیدار تراکتورسازی و النصر ساعت 20 برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها