باورش برای هواداران نیویورک سیتی سخت بود که تیمشان در دربی شهر نیویورک با نتیجه 7 بر صفر مغلوب نیویورک رد بول شود.
کد خبر: ۹۰۷۰۱۵

آنها در ترکیب خود بازیکنان بزرگی چون آندره پیرلو، دیوید ویا و فرانک لمپارد را داشتند، اما به شکل تحقیرآمیزی مغلوب همشهری خود شدند. فقط مبلغ قرارداد لمپارد که شش میلیون دلار است از مبالغ قرارداد کل بازیکنان نیویورک ردبول بیشتر است، اما نتیجه‌ای که در پایان این دربی به ثبت رسید، برتری 7 بر صفر نیویورک ردبول بود.

‏زلاتان: تازه در حال گرم شدن هستم

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی عنوان کرد که با پاری سن ژرمن فرانسه را فتح کرده ولی هنوز در حال گرم کردن خودش است. زلاتان بزودی به تیمی دیگر منتقل می‌شود که علاقه‌ای نداشته نام آن را فاش کند. او گفت: «پاری سن ژرمن خیلی ویژه است. عملکرد ما در سه سال اخیر استثنایی بود. دلم برای باشگاه تنگ می‌شود. من یکی از بهترین تصمیم‌هایم را گرفتم. زدن 50 گل در 34 سالگی، ولی من هنوز در حال گرم کردن هستم!» منچستریونایتد، لس‌آنجلس گلکسی و چند تیم چینی خواهان جذب زلاتان هستند.

لوو: پپ رد پایی عمیق در بایرن به جا گذاشت

سرمربی تیم ملی آلمان برد بایرن در جام حذفی را تبریک گفت. یواخیم لوو که در جایگاه ویژه نشسته بود، گفت: «تبریک به بایرن. بازی دشوار و طاقت‌فرسایی بود. دورتموند مطابق انتظار همان حریف آزاردهنده‌ای نشان داد که بایرن را جان به لب کرد. البته در ضربات پنالتی یه کمی شانس هم نیاز است که بایرن داشت. آنها فصلی فوق‌العاده را پشت سر گذاشتند و البته این دسترنج پپ گواردیولا هم هست که رد پایی عمیق از خودش به جای گذاشت و بوندسلیگا جای خالی‌اش را احساس خواهد کرد. برایش خوشحالم که توانست خداحافظی‌اش را با کسب عنوان قهرمانی جام حذفی جشن بگیرد و مطمئنم در انگلیس هم مثل اینجا فعالیت موفقی خواهد داشت. خداحافظ پپ! بهترین‌ها برای تو!»

هوملس: امیدوارم تصمیم درستی گرفته باشم

متس هوملس، مدافع آلمانی عنوان کرد که امیدوار است تصمیمش مبنی بر جدایی از دورتموند و پیوستن به بایرن،‌ تصمیم درستی بوده باشد. کاپیتان زردها که از این پس او را با پیراهن قرمز خواهیم دید، در پایان بازی گفت: «شب سختی برای ما بود. تک بازی است و باید تمام تلاش را در همین بازی انجام داد، ولی کافی نبود. تک تک ما در جریان بازی خسته بودیم. این آخرین بازی من بود. در چند سال اخیر توانسته‌ام با هواداران و تیم خوشحالی کنیم و جشن بگیریم. امیدوارم تصمیم درستی گرفته باشم که البته در آینده مشخص می‌شود. ما امشب خوب کار کردیم، خوب جنگیدیم. شاید بایرن جام را کسب کرد، ولی ما هم به نظر خودمان به آن رسیدیم.»

مولر: خیلی خسته بودیم

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ پس از پیروزی مقابل دورتموند در فینال جام حذفی و در ضربات پنالتی عنوان کرد که هم‌تیمی‌هایش خسته بودند. مولر گفت: «خستگی باعث افت عملکرد تیم ما شده بود. پنالتی یک چالش ذهنی است. پس از 120 دقیقه باید آن را انجام داد. خیلی خسته شده بودیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم که گل بزنیم و فکر می‌کنم خوب کار کردیم و فقط در زدن ضربه نهایی خوب نبودیم. می‌دانیم که دورتموند چه تیم قدرتمندی است. ‌مارکو رویس و هنریک میخیتاریان واقعا خطرناک هستند، ولی خوشحالیم که این بازی حساس را بردیم. می‌توانست هر اتفاقی بیفتد، ولی ذات جام حذفی به همین شکل است.»

روکی: فرصت بدهید در میلان بمانم

کریستین بروکی، سرمربی موقت میلان عنوان کرد که پس از چند بازی، میلان مدنظر خودش را در زمین دید. او گفت: «هیچ کس نمی‌تواند بگوید میلان امشب خوب کار نکرد. من تفکر درست را در تیم دیدم. من تاثیر خودم را در تیم و عملکردش دیدم ولی از نتیجه ناراضی هستم. با یک اتفاق همه چیز رقم خورد. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم در زدن ضربات نهایی با دقت بیشتری کار کنیم، ولی اوضاع این طور پیش رفت. روی یک ضد حمله گل خوردیم. آنها خیلی سریع بودند و ما نتوانستیم خوب پوشش دهیم ولی فکر نمی‌کنم تقصیر کسی بود. ممکن بود زودتر روی ضد حمله گل بخوریم. خوشحالم که تیم خوب بازی کرد. در رویاهایم سرمربی دائم میلان خواهم شد. اگر عملکرد امشب تیم، درست آنالیز شود، من شایسته فرصت هستم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها