وقتی رای وزیر ورزش وتو می‌شود

ناز کی‌روش خریدار دارد

برای چندمین بار در دوره وزارت محمود گودرزی، رای و خواست او نادیده گرفته شد تا سرمربی مغضوب او روی نیمکت تیم ملی فوتبال بماند.
کد خبر: ۹۰۶۳۵۳

گودرزی فردی را در فدراسیون فوتبال به‌عنوان دبیر به کار گرفت تا ماموریت برکناری کارلوس کی‌روش سرعت بگیرد، اما برای هر بار که پروژه برکناری کی‌روش به جریان می‌افتاد، پرونده قبل از باز شدن بسته می‌شد.

با تقویت عجیب روابط مهدی تاج با محمود گودرزی در دو هفته باقیمانده تا مجمع فدراسیون فوتبال و بعد از آن انتخاب او به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون، این احتمال می‌رفت که او کی‌روش را در موضع انفعالی قرار دهد، اما ماجرای پرسروصدای ساختمان ایفمارک و استعفای دکتر هراتیان، نشان داد ناز کی‌روش هنوز در این فدراسیون خریدار دارد. این ساختمان که قرار بود مرکز سنجش آمادگی بازیکنان تمام تیمهای ملی باشد، به یکباره با تصمیم کفاشیان به دکتر هراتیان واگذار و به ساختمان ایفمارک تبدیل شد تا به بخش پزشکی اختصاص پیدا کند.

سروصدای کی‌روش برای استفاده افراد عادی از کلینیک فیزیوتراپی و عکاسی او از این اتفاق، کل ماجرا را به سود او برگرداند تا ساختمان، احتمالا دوباره به تیم ملی برگردانده شود. حالا زمان آن رسیده که درباره ماندن کی‌روش گفت‌وگو شود.

جلسه‌ای که برای دو طرف به شیرینی عسل تمام شد و تاج و کی‌روش در پایان جلسه با چهرهای خندان مقابل دوربین‌ها قرار گرفتند.

تاج بعد از جلسه گفت: «سرمربی ما خیلی خوب است. دولت و ملت پشت سرمربی تیم قرار دارند». این جمله نشان داد تلاش‌های گودرزی برای بی‌اعتبار کردن یا برکناری کی‌روش، کاملا بیهوده بوده و شاید یکی از دلایل انزوای او در این دولت است.

تاج از رد استعفای کی‌روش خبر داد و گفت: جام‌جهانی 2018 از امروز برای ما شروع شد.

کی‌روش هم بعد از جلسه با کنایه به کفاشیان گفت: با این رئیس، می‌شود به آینده تیم ملی و صعود به جام‌جهانی خوشبین بود.

وی ادامه داد: ما به‌دلیل از دست رفتن زمان و از نظر امکانات، چند گام از حریفانمان عقبیم و باید این عقب‌ماندگی را جبران کنیم.

قسمت اول اردوی ما در تهران برگزار می‌شود و بعد از آن به مقدونیه می‌رویم و متاسفانه بازی دومی را نتوانسته‌ایم هماهنگ کنیم. اگر نتوانیم بازی دوم را هماهنگ کنیم، بازیکنان ما زودتر به تعطیلات می‌روند تا استراحت کنند و ما هم زودتر آماده‌سازی جام‌جهانی را آغاز می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها