پرویز پرستویی علاوه بر بازیگری، حضور و مشارکت اجتماعی پررنگی هم دارد. تازه‌ترین فعالیت او دبیری یک کمپین ضدآمریکایی است. آن‌طور که تسنیم گزارش داده، به‌دنبال صدور رای دادگاه‌های آمریکا برای تصاحب حدود دومیلیارد دلار از اموال ملت ایران، به‌تازگی کمپین مردمی به دبیری این هنرمند راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۹۰۶۲۳۳

بازیگر فیلم‌های بادیگارد، آژانس شیشه‌ای و موج مرده در اظهارنظری گفته است: «ما مردم ایران آن‌قدر در پیچ و خم حوادث روزگار آبدیده شده‌ایم که بخواهیم و بتوانیم قدرتمندانه خواسته‌های بحقمان را از روش‌های قانونی و مدنی پیگیری کرده و بهانه به دست دشمنان این مرز و بوم ندهیم. هرکس از هر قشر و سلیقه، که این آب و خاک را دوست دارد بسم‌الله، با شرکت در این گردهمایی بزرگ ملی به دیگر جهانیان نشان دهد که هرگز نخواهد گذاشت حق فرزندانش از گلوی هیچ‌کس به‌راحتی پایین برود.»

این کمپین روز گذشته بیانیه‌ای هم با امضای جمعی از سینماگران خطاب به بان کی مون، دبیر کل محترم سازمان ملل متحد منتشر کرده که به این شرح است: ما امضاکنندگان این بیانیه به عنوان جمعی از ملت ایران درخواست داریم که به نامه اعتراضی دولتمان به جنابعالی در مورد حکم دادگاه‌های آمریکا درباره برداشت غیرقانونی دو میلیارد دلار از اموالمان در این کشور کاملا توجه کرده و از این امر که خلاف رویه بین‌المللی است به‌شدت و قاطعانه جلوگیری فرمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها