اوکلاهما تاندرز با کنار زدن سن آنتونیو اسپرز به فینال کنفرانس غرب بسکتبال ایالات متحده رسید. حذف ستارگان باتجربه سن‌آنتونیو با مربیگری گرگ پاپاوویچ، کار بزرگ بازیکنان اوکلاهما بود که با میدانداری کوین دورانت و راسل وست بروک تحقق پیدا کرد.
کد خبر: ۹۰۵۳۷۳

اوکلاهما در فینال کنفرانس غرب باید با گلدن استیت بر سر قهرمانی مبارزه کند. یاران استفان کری، منتظر کنار زدن اوکلاهما هستند تا فینال NBA را برگزار کنند، اما نمایش خوب کوین دورانت و راسل وست بروک در کنار استیون آدامز و کانتر از اوکلاهما پیش‌بینی درباره برنده فینال کنفرانس غرب را به تاخیر می‌اندازد.

در بازی با سن آنتونیو توفان حملات اوکلاهما مردان باتجربه حریف را درنوردید، اما در همان مسابقه و برای دقایقی، اوکلاهما آسیب‌پذیر هم نشان داد. این نکته می‌تواند برای گلدن استیت که رکورد بیشترین پیروزی را در اختیار دارد نویدبخش باشد زیرا پاشنه آشیل اوکلاهما را شناخته است. جایی که راسل وست بروک از حرکت باز می‌ایستد، کارتیمی اوکلاهما دچار مشکل می‌شود و گلزنی این تیم به کندی صورت می‌گیرد.

کابوس استفان کری حتما در سری بازی‌های فینال متوجه اوکلاهما هم می‌شود. کری در فصل 13 ـ 2012 موفق شد با رکورد 272 سه امتیازی موفق فصل را به اتمام برساند، اما این پایان رکوردشکنی او نبود چراکه در فصل 15 ـ 2014 این رکورد برای او به 286 سه امتیازی موفق رسید و اوج نمایش او جایی بود که در فصل جاری، با رکورد 402 سه امتیازی موفق در فصل عادی نام خود را جاودانه کرد تا بدون تردید او را پادشاه پرتاب سه امتیازی معرفی کنند.

استفان کری با کسب عنوان MVP در این فصل برای دومین سال متوالی این عنوان را از آن خود کرد تا در کنار استیو نش گارد راس بزرگ تاریخ NBA قرار گیرد، هر چند به نظر می‌رسد لبرون جیمز ستاره کلیولند چندان به این انتخاب روی خوش نشان نمی‌دهد و معتقد است باید لقب با ارزش ترین بازیکن تعریف شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها