رئیس سازمان ثبت‌ اسناد و املاک کشور به تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندهای جدید اشاره کرد و گفت: در این زمینه شاهد همکاری مردم بودیم و توانستیم در دو سال گذشته 13 میلیون سند جدید تحویل دهیم، البته در سال‌های آینده نیز باید تمامی اسناد مالکیت به سندهای جدید تبدیل شود.
کد خبر: ۹۰۴۲۹۸

به گزارش فارس، احمد تویسرکانی با تاکید بر این که عمده مفاسد در حیاط خلوت‌ها اتفاق می‌افتد، گفت: توسعه این سازمان به کاهش دعاوی و جرایم و همچنین شفاف سازی امور می‌انجامد.

وی عنوان کرد: ثبت اموال امروزه تاثیرات زیادی در کاهش دعاوی داشته است.

رئیس سازمان ثبت‌ اسناد و املاک کشور افزود: ما در سازمان خود سابقه صدها میلیون از معاملات مردم را داریم و در راه برون‌رفت از شیوه سنتی، به الکترونیکی کردن این سوابق پرداخته‌ایم.

تویسرکانی با بیان این که در سال 94 میزان 72 میلیون و 600 هزار خدمت از سوی سازمان اسناد و املاک کشور به مردم ارائه شده است، گفت: ما در سال‌های گذشته توانسته‌ایم اقداماتی متحول‌کننده انجام دهیم و میلیون‌ها مراجعه حضور را حذف کرده و در پی آن ده‌ها میلیون اوراق نیز حذف شد.

رئیس سازمان ثبت‌ اسناد و املاک کشور ادامه داد: در زمینه دقت و سرعت در ارائه خدمات در حال پیشرفت هستیم تا سلامت اداری به ظهور و بروز برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها