سخنگوی کمیته 3+7 منتخبان اصولگرای مجلس دهم گفت: نظر لاریجانی برای تشکیل فراکسیون فراگیر اصولگرایان برای ما اهمیت دارد و وی نیز اعتقاد به تشکیل یک فراکسیون دارد و معتقد است همه باید در یک فراکسیون همکاری داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۳۷۳۶
تاکید لاریجانی بر تشکیل فراکسیون فراگیر اصولگرایان/ ملاک اصول است نه لیست

حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، گفت: به طور مستمر جلسات متعددی را با نمایندگان منتخبی که در مجالس قبلی بوده اند همچنین منتخبان دوره جدید و با دکتر لاریجانی جهت تشکیل و هماهنگی های لازم برای تشکیل فراکسیون فراگیر اصولگرایان برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: در این نشست ها نظر لاریجانی برای تشکیل فراکسیون فراگیر اصولگرایان برای ما اهمیت دارد و وی نیز اعتقاد به تشکیل یک فراکسیون دارد و معتقد است همه باید در یک فراکسیون همکاری داشته باشند.

نماینده مردم ورامین در مجلس نهم افزود: در فراکسیون ها ممکن است زیر مجموعه هایی هم تشکیل شود اما همه اعتقاد به فراکسیون واحد که اکثریت مجلس را تحت پوشش قرار دهد داریم و قطعا آقای لاریجانی نیز جزو فراکسیون فراگیر اصولگرایان خواهد بود.

وی در عین حال گفت: هنوز نام قطعی برای این فراکسیون انتخاب نکرده ایم.

نقوی حسینی در ادامه با اشاره به اینکه در مجلس دهم شاهد فراکسیونی به نام رهروان ولایت نخواهیم بود، تصریح کرد: فراکسیون رهروان متعلق به مجلس نهم بود و از مجلس نهم عبور کرده ایم؛ در این دوره فراکسیون ها باید با یک رویکرد و ساختارهای جدید تشکیل شوند.

منتخب مردم ورامین در مجلس دهم در مورد اظهارات برخی از اعضای لیست امید مبنی بر اینکه آقای لاریجانی در لیست امید قرار داشت گفت: فراکسیون فراگیری که از ضرورت تشکیل آن صحبت می کنیم به ارزش ها،باورها، و اعتقادات مربوط می شود یعنی ما اصولی داریم و روی اصول باید توافق کنیم؛ شاحص ما لیست نیست پس روی این موضوع بحث نمی کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها