80 شاکی و رد مال 2 میلیارد تومانی متهمان

سارقان فراری بازداشت شدند

بیمار سرطانی برای تهیه هزینه‌های درمانش با همدستی سارق حرفه‌ای کیف‌ قاپی می‌کرد.
کد خبر: ۹۰۳۲۶۴
کیف‌ قاپی برای تامین هزینه درمان سرطان

به گزارش جام‌جم ، روزهای پایانی هفته گذشته ماموران آگاهی تهران در تماس مردمی در جریان کیف‌قاپی از زنی در یکی از محله‌های جنوبی پایتخت قرار گرفتند. ماموران با حضور در محل سرقت به تحقیق از مالباخته پرداختند. در ادامه تحقیقات مشخص شد سارقان دو نفر از سرنشینان یک موتورسیکلت بودند که با نزدیک شدن به وی، کیفش را قاپیده و متواری شده‌اند.

ماموران اطراف را برای یافتن سارقان فراری جست‌وجو کردند تا این‌که مشاهده کردند آنها قصد سرقت دیگری را داشتند که با خودرویی تصادف کرده و یک نفر از آنها دستگیر شده است. ماموران این جوان کیف‌قاپ را بازداشت کرده و کیف مالباخته را که در دست او بود، به وی تحویل دادند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت ناحیه 34 تهران، متهم برای ادامه تحقیقات به دادسرا منتقل شد و تحت بازجویی توسط بازپرس علی ایرد موسی قرار گرفت.

متهم در جریان تحقیقات گفت: مدت‌ها بود از بیماری قلبی رنج می‌بردم. این اواخر حالم بدتر شده بود. زمانی که به پزشک مراجعه کردم، او تشخیص داد به سرطان مبتلا شده‌ام؛ نمی‌دانستم باید چگونه به این زندگی ادامه دهم. خانواده‌ام را در جریان بیماری‌ام قرار دادم و تلاش ما برای تهیه هزینه شش میلیونی آزمایش‌های تشخیصی بی‌نتیجه ماند.

وی اضافه کرد: موضوع را با دوستم که کیف‌ قاپ بود، در میان گذاشتم. او از من خواست برای تامین هزینه بیماری‌ام، کیف‌قاپی کنم. زمانی که شش میلیون تومان جور شد، دیگر سرقت نکنم. در یک روز کیف شش زن و مرد را که پول و گوشی داخل آن بود، سرقت کردیم تا این پول فراهم شود که در ادامه سرقت‌ها دستگیر شدم. با صدور قرار قانونی برای متهم، همدست او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها