گزارش جام‌جم درباره وضعیت 3 طرح کتاب محور

بفرمائید پایتخت شوید

بازدید بیش از یک میلیون نفر در پنج روز نخست برگزاری نمایشگاه کتاب؛ این آماری است که مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهرداری تهران دیروز در نشست خبری خود با خبرنگاران مطرح کرد.
کد خبر: ۹۰۲۷۳۸

به گزارش جام‌جم، رضا قدیمی گفت: بناها و تجهیزات فراهم شده برای شهر آفتاب از بالاترین سطح استانداردها برخوردار است، طوری که طی چند روز گذشته چهار توفان با سرعت بالای 70کیلومتر را پشت سر گذاشتیم و هیچ خسارتی به ناشران وارد نشد. این در حالی است که در سنوات گذشته و در جریان برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلای تهران، با کوچک‌ترین بارش‌ها خسارت زیادی به ناشران وارد می‌شد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهرداری تهران به جلوگیری از برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ در شهر تهران اشاره کرد و افزود: قطعا از این پس نمایشگاه‌های بزرگ فقط در مجموعه شهر آفتاب برگزار خواهند شد.

وی همچنین از ساماندهی چرخ‌دستی‌ها در سطح شهر آفتاب خبر داد و گفت: هم‌اکنون 150 چرخ دستی که متصدیان آنها آموزش‌های لازم را دیده‌اند در مجموعه شهر آفتاب فعالیت می‌کنند. به گفته قدیمی، هزینه استفاده از این چرخ‌دستی‌ها در قالب قبض‌های 5000 تومانی تعریف شده است.

قدیمی در این نشست در پاسخ به پرسش خبرنگار جام‌جم درباره راه‌اندازی کلینیک‌های سیار حیوانات گفت؛ دو کلینیک سیار از اسفند سال گذشته آماده فعالیت هستند و روز نخست نمایشگاه هم در شهر افتاب حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهرداری تهران از آغاز فعالیت رسمی این کلینیک‌ها همزمان با پایان نمایشگاه خبر داد و گفت: با توجه به لزوم همکاری‌های بین بخشی لازم پیرامون حضور دامپزشک و... کار هماهنگی کمی طولانی شد اما با پایان نمایشگاه این کلینیک سیار کار خدمات‌رسانی خود را به حیوانات شروع خواهد کرد. خدماتی که شامل درمان، عقیم‌سازی
واکسیناسیون و... می‌شود.

مینا مولایی

جامعه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها