شنیده می‌شود در ماجرای درگیری شدید علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال و قنبرزاده، عضو هیات رئیسه، حتی کت مدیرعامل باشگاه نفت تهران پاره شد! در حالی که مسئولان فدراسیون تلاش کردند تا این درگیری را فقط یک اختلاف‌نظر کوچک جلوه دهند، اما شدت درگیری مقابل در فدراسیون به قدری زیاد بود که کارکنان فدراسیون مجبور شدند بیرون بیایند و طرف‌های درگیر را جدا کنند.
کد خبر: ۹۰۱۹۹۶

شنیده می‌شود کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی هم بسیار علاقه‌مند است انتخابات فدراسیون فوتبال امروز با روی کار آمدن رئیس جدید همراه باشد. در این صورت حداقل اوضاع فدراسیون سروسامان می‌گیرد و تکلیف تیم ملی هم مشخص می‌شود.

شنیده می‌شود پرویز مظلومی قصد دارد در بازی تراکتورسازی حنیف عمران‌زاده را بیرون بگذارد و به جای او میثم مجیدی را در قلب خط دفاعی کنار امین حاج‌محمدی بازی دهد.

شنیده می‌شود دوستان نزدیک کفاشیان شوخی‌های مجازی درباره لباس‌های جدید تیم ملی را به رئیس فدراسیون فوتبال نشان داده‌اند که این شوخی‌ها، باعث خنده دوباره او شده است.به محض پایان مراسم رونمایی از لباس‌های تیم ملی، این شوخی‌ها با طراحی لباس و کیفیت آن شروع شد.

شنیده می‌شود علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی، علاقه‌مند است به پرسپولیس بازگردد و فصل آینده پیراهن این تیم را به تن کند، اما توافق بیرانوند با قرمزها، احتمالا مانع از بازگشت این بازیکن به پرسپولیس می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها