سلفی‌های دردسرساز

برخی دیگر از این عکس‌های سلفی شاید جان کسی را نگیرند اما وقت بسیاری از افراد را هدر داده،آنها را به دردسر می‌اندازند و همچنین باعث ایجاد رعب و وحشت اطرافیان می‌شوند که در ادامه ماجرای دو نمونه از این خویش‌انداز‌های دردسرساز را خواهیم خواند.
کد خبر: ۹۰۰۹۳۶

فروردین 1393

مهندس جوان با دیدن پل‌سفید اهواز هوای انداختن عکس سلفی روی پل به سرش زد. این پل که بر روی رودخانه کارون بنا شده، دارای ساختمان متفاوتی از پل‌های دیگر این شهر است و یک سازه هلالی روی آن قرار گرفته است. از جهت زیبایی پل، این مهندس جوان تلاش می‌کند تا از قسمت هلالی پل بالا رفته و از نمایی متفاوت عکسی زیبا از خود بگیرد اما او نمی‌دانست که این عکس ساده دردسرساز خواهد شد. او از روی پل بالا رفت اما به‌خاطر ترس بود یا اضطراب و عدم کنترل، دیگر نتوانست به سمت پایین بازگردد.

این بود که بار دیگر پای آتش‌نشانان به این منطقه باز شد و آنها از طریق نردبان ماشین آتش‌نشانی موفق شدند مهندس دردسرساز را از بالای پل هلالی پایین بیاورند. او پس از نجات به ماموران آتش‌نشانی گفته بود که برای گرفتن عکس سلفی راحت توانست بالای سازه هلالی پل برود اما هنگام برگشت دیگر قدرت نداشت مسیر رفته را بازگردد. به گفته حق‌شناس، مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی اهواز، آنها با موارد این چنینی زیاد برخورد داشته و به واسطه گرفتن عکس سلفی توسط شهروندان بارها به محل‌های متفاوت و به‌خصوص پل‌ها اعزام شده‌اند.

28 بهمن ماه 1394

ماموران امداد به‌سرعت و آژیرکشان خودشان را به پل پنجم اهواز رساندند تا دختر جوان 22 ساله را که گزارش شده بود قصد خودکشی از روی این پل را دارد، نجات دهند. از آنجا که این پل بر روی رودخانه کارون قرار دارد و دختر جوان به آن سوی نرده‌ها رفته بود، آتش‌نشانان احتمال دادند شاید او قصد دارد خودش را به داخل رودخانه بیندازد، به همین خاطر دو تیم غواص از کمپ‌های امداد آبی هم در رودخانه مستقر شدند اما ماجرا آن چیزی نبود که مردم گزارش کرده بودند. درواقع دختر جوانی که دلهره به جان رهگذران انداخته و برای ماموران آتش‌نشانی دردسر ایجاد کرده بود، قصد خودکشی نداشت بلکه او با رفتن به آن سوی نرده‌های پل قصد داشت یک سلفی هیجان‌انگیز و شاد از خود بگیرد و در صفحه اینستاگرامش ثبت کند.

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی شهرداری اهواز در این باره گفت: پس از این‌که علت خودکشی را از وی جویا شدند، دختر جوان در کمال تعجب به آتش‌نشانان اعلام کرد که قصد خودکشی نداشته و تنها می‌خواسته عکس سلفی بگیرد.

به گفته حق‌شناس، در این عملیات یک تیم نجات از مرکز، یک تیم از پایگاه گلستان و دو تیم غواص از امداد و نجات آبی ساحلی آتش‌نشانی اهواز برای پیشگیری از خودکشی این دختر جوان اعزام شده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها