96 روز تا المپیک

المپیک بزرگ‌ترین رویداد ورزشی است که هر ورزشکاری آرزو دارد یک بار آن را تجربه کند. امسال بازی‌های المپیک تابستانی در ریودوژانیرو برگزار می‌شود که این رویداد بزرگ 28 رشته ورزشی و هزاران ورزشکار با ملیت‌های مختلف را زیر پرچم المپیک جمع می‌کند. ایران نیز مانند سال‌های پیش در میدان المپیک حاضر است تا علاوه بر تحقق شعار دوستی ملت‌ها، دستاورد ورزشی خود را به نمایش بگذارد. بر این اساس هر روز به اتفاقات المپیکی ورزش نگاه کوتاهی می‌اندازیم.
کد خبر: ۹۰۰۳۰۵
96 روز تا المپیک

به سوی المپیک با قهرمان جهان

استفاده از چهره‌های ورزشی در اجرای برنامه‌های تخصصی صداوسیما از برنامه‌های قابل تامل رسانه ملی است که می‌توان گفت با حضور این قهرمانان و چهره‌های برتر ورزش ایران، بیان رویدادهای مختلف ورزشی با ادبیاتی بی‌پیرایه، مورد توجه بیشتر مخاطبان است. از طرفی بررسی مباحث متعدد ورزشی با کسانی که خودشان از نزدیک دستی بر آتش داشتند و دارند واقعیت‌های جامعه ورزشی، انتظارات و باورهای آنها را قابل فهم و ملموس‌تر جلوه می‌دهد که برای مخاطبان یک برنامه رادیویی یا تلویزیونی جذاب است.

برنامه زنده «ایران به سوی المپیک» یکی از همین برنامه‌هاست که قرار است با اجرای علیرضا حیدری روی آنتن شبکه ورزش سیما برود. در روزهای منتهی به المپیک ریو 2016 شبکه ورزش سیما با ساخت برنامه‌ای جدید با عنوان ایران به سوی المپیک به استقبال بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان می‌رود. این برنامه که با اجرای قهرمان نامدار تاریخ کشتی ایران و جهان علیرضا حیدری تهیه می‌شود به سهمیه‌های کسب شده کشورمان در المپیک ریو و بررسی میزان آمادگی و شرایط ورزشکاران آن می‌پردازد.

دعوت از مربیان و ورزشکاران موفق در کسب سهمیه المپیک، مرور عملکرد فدراسیون‌ها در کسب موفقیت و همچنین بررسی تمهیدات لازم برای ورزشکاران تا زمان برگزاری المپیک از مهم‌ترین مباحثی است که علیرضا حیدری در برنامه‌اش به آنها توجه دارد.

ایران به سوی المپیک را سه‌شنبه‌ها صبح در برنامه استودیو ورزش شبکه ورزش سیما ببینید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها