اولین عنوان این هفته یک بازی MOBA مانند DOTA 2 و LoL در سبک تیراندازی اول شخص به نام Battleborn است. این بازی را شرکت Gearbox Software که بیش از هر چیز به دلیل مجموعه Borderlands معروف است ساخته، بنابراین از بابت تبحر و مهارت تیم سازنده در ساخت بازی‌های تیراندازی اول شخص نیازی نیست نگرانی به دل خود راه بدهید.
کد خبر: ۸۹۹۷۹۴

این عنوان هنگام عرضه 25 شخصیت قابل بازی دارد که بازیکنان با انتخاب آنها می‌توانند وارد رقابت با یکدیگر شوند. مانند ساختار بازی‌های مُبا، تمام توانایی‌ها و قدرت‌های شخصیت‌ها از همان ابتدا در دسترس نیست، بلکه با توجه به امتیاز تجربه و مهارتی که حین رقابت آنلاین از خود نشان می‌دهید، به مرور این قدرت‌ها در قالب انتخاب‌هایی سه‌گانه با هر بار ارتقای کاراکتر پیش روی بازیکن قرار داده می‌شود. علاوه بر رقابت آنلاین، بخش داستانی نیز برای بازی در نظر گرفته شده که می‌توانید به‌صورت انفرادی یا در قالب Co-Op نهایتا چهار نفره، این بخش را که با ساختار ماموریت محور روایت می‌شود، دنبال کنید. به زعم عده‌ای از کارشناسان بین‌المللی Battleborn اصلی‌ترین رقیب عنوان Overwatch ساخته شرکت بلیزارد با ساختار گیم‌پلی مشابه به شمار می‌رود.

ربایش مدرن پرنسس

دومین بازی این هفته بازسازی یا بازآفرینی یکی از اولین عناوین انحصاری کنسول X360 مایکروسافت است که به‌صورت دیجیتال در فروشگاه این کنسول منتشر شده بود. Shadow Complex عنوان اکشن سکوبازی با دوربین دوبعدی ساید-اسکرول بود، ولی تمام کاراکترها و اجزای محیط، مدل‌هایی سه‌بعدی بودند. علاوه بر این امکان درگیر شدن و مبارزه با دشمنانی که در عمق تصویر قرار داشتند به بازیکن داده می‌شد. به عبارت بهتر این دست بازی‌ها را به اصطلاح دو و نیم بعدی (2/5D) می‌نامند. این در حالی است که ساختار طراحی مرحله آن نیز مترویدوانیا بوده و با بیش از 10 ساعت گیم‌پلی، بازیکن را حسابی با گشت‌وگذار در محیط خود سرگرم می‌کرد. حالا کاربران کنسول PS4 و مدت کوتاهی بعد PC‌بازها می‌توانند نسخه بهبود یافته بازی با پسوند Remastered را تهیه و تجربه کنند. گرافیک و جلوه‌های بصری تقویت شده که برای کنسول‌های نسل حاضر مناسب‌تر به نظر می‌رسد، اضافه شدن بخش Challenges یا چالش‌ها از ویژگی‌های نسخه جدید بازی به شمار می‌رود. گیم‌پلی بازی ضرباهنگ بالایی داشته و محوریت داستان ربوده شدن همسر کاراکتر اصلی توسط سازمانی نظامی و تلاش برای نجات اوست. امیدواریم از تجربه این بازی‌ها لذت ببرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها